کد خبر : 2059169 | 12 مرداد 1403 ساعت 07:54 | 183.2K بازدید | 116 دیدگاه

هافبک دفاعی کم شد، مهاجم جدید آمد

رونمایی از جدیدترین ترکیب پرسپولیس!

سرمربی پرسپولیس در حال ازمون و خطاست و حالا یک تغییر تهاجمی را در ترکیب تیمش اعمال کرده است.

 رونمایی از جدیدترین ترکیب پرسپولیس!

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس برای فصل جدید تغییرات ظاهری زیادی را در ترکیب خود خواهد داشت چرا که حداقل چهار بازیکن اصلی آنها جدا شدند و نفرات تازه برای جایگزینی آنها به ترکیب تیم آمده‌اند.

پرسپولیس در پست دروازه‌بان، دفاع کناری و وینگر چپ تغییر داشته اما در عین حال خرید علی علیپور باعث شده تا تغییرات در ترکیب پرسپولیس به مرز پنجاه درصد برسد.

البته کارلوس گاریدو در این مدت از سیستم ۴-۲-۳-۱ استفاده کرده ولی در تمرینات اخیر برای اولین‌بار او از دو مهاجم بهره برده تا یک تغییر معنادار را در ترکیب پرسپولیس اعمال کند.

2061207

این ترکیبی است که در تمرین روز گذشته مورد استفاده قرار گرفت، با این توضیح که برای بررسی کامل باید منتظر بازی دوستانه امروز ماند:

امیررضا رفیعی، ایوب العملود، فرشاد فرجی، حسین کنعانی، وحید امیری، مسعود ریگی، سروش رفیعی، یاسین سلمانی، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، عیسی آل‌کثیر

مهم‌ترین نکته این است که امیررضا رفیعی به‌زودی با الکسیس گندوز جای خود را عوض می‌کند و باوجود خرید دیرهنگام اما او دروازه‌بان شماره یک سرخپوشان از شروع فصل خواهد بود.

اما حضور همزمان علی علیپور و عیسی آل‌کثیر نکته جالبی است که برای اولین‌بار مشاهده می‌شود. در این سیستم سروش کنی جلوتر آمده و سلمانی متمایل به سمت چپ بازی می‌کند.

نکته جالب علاقه ویژه کارلوس گاریدو به وحید امیری است. امیری در این تمرینات آمادگی قابل ملاحظه را از خود نشان داده و همین موضوع باعث شده تا گاریدو پیش از خرید مدافع چپ خارجی به این بازیکن باتجربه اعتماد کند و بعید نیست فصل را با این بازیکن استارت بزند.

2060865

مسعود ریگی دیگر بازیکن پا به سن گذاشته پرسپولیس در 33 سالگی گوی سبقت را از سینا اسدبیگی ربوده و در ترکیب اصلی حضور دارد.

سروش رفیعی بازیساز اصلی پرسپولیس است اما گاریدو انتظار دارد او سریع‌تر پاس بدهد و به‌خصوص در ضد حملات سرعت انتقال تیم را بالا ببرد.

در مورد حضور فرشاد فرجی هم این موضوع به دلیل احتیاط سرمربی جدید درباره پورعلی‌گنجی تازه از مصدومیت برگشته و ناامادگی گئورگی گولسیانی است.

ایوب العملود، فرشاد احمدزاده و علی علیپور رضایت گاریدو را جلب کردند و در ترکیب اصلی حضور خواهند داشت.

دیدگاه‌ها