کد خبر : 2059163 | 12 مرداد 1403 ساعت 06:10 | 11.3K بازدید | 24 دیدگاه

ستاره جوان آچار فرانسه سپاهان:

آریا یوسفی مهره استراتژیک مورایس!

آریا یوسفی در دو پست به عنوان بازیکن جانشین به میدان خواهد رفت.

آریا یوسفی مهره استراتژیک مورایس!

به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال سپاهان در پست دفاع راست و چپ صالح حردانی و حسین گودرزی دو بازیکن جوان و تازه وارد را در اختیار دارد و روی نیمکت بازیکنی ندارد که در صورت مصدومیت و محرومیت این بازیکنان به میدان بروند.

آریا یوسفی ستاره جوان سپاهان مانند فصل گذشته سپاهان در صورت غیبت هرکدام از این بازیکنان درون زمین قرار خواهد گرفت و جانشین آنها خواهد شد، اما حضور آریا در زمین به همین 2 پست محدود نمی‌شود و در پست وینگر راست و چپ هم قابلیت انجام بازی دارد.

البته به نظر می‌رسد مورایس در نهایت در این 2 پست بازیکنانی را جذب کند، اما روی محمد دانشگر هم تا حدودی می‌توان برای حضور در پست‌ دفاع کنار حساب باز کرد اما به هرحال قابلیت یک مدافع راست و چپ تخصصی را ندارد.

2061892

با توجه به اینکه در اسکواد فعلی سپاهان هافبک‌‌های میانی پرتعدادی هم دیده نمی‌شود، این احتمال وجود دارد که در صورت غیبت دابو یا کریمی یوسفی در این پست هم حضور پیدا کند و تجربه جدیدی پیدا کند.

یوسفی روند رو به رشد فوق‌العاده‌ای داشت و به پیراهن تیم ملی هم رسید، او به همراه ایران در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا کرد و برای فصل جدید به دنبال این خواهد بود که جایگاه خود را در تیم ملی به ثبات برساند.

دیدگاه‌ها