کد خبر : 2059141 | 12 مرداد 1403 ساعت 07:43 | 24.8K بازدید | 29 دیدگاه

با جذب احتمالی اندونگ

انگیزه چند برابری زبیر در تمرینات استقلال

زبیر نیک‌نفس با احتمال حضور جذب بازیکن جدید انگیزه‌های بالایی دارد.

انگیزه چند برابری زبیر در تمرینات استقلال

به گزارش "ورزش سه"، زبیر نیک‌نفس در تمرینات اخیر استقلال با انگیزه بالایی حاضر شده و در بازی دوستانه این تیم مقابل استانبول اسپور هم به میدان رفت و در کنار روزبه چشمی دو هافبک دفاعی استقلال را تشکیل داد.

استقلالی‌ها در روزهای اخیر به دنبال جذب یک بازیکن پست هشت برای حضور در میانه میدان بودند و مذاکراتی هم با دیدیر اندونگ و علی کریمی انجام دادند که هر دو بازیکن پتانسیل بالایی در این پست دارند و احتمال حضور آنها بلافاصله بعد از حضور در ترکیب اصلی وجود دارد اما این موضوع هم روی عملکرد نیک‌نفس تاثیری نداشت و بازیکنی که پیش از حضور استقلال در اردو ترکیه قراردادش را تمدید کرد با انگیزه بالا به تمریناتش ادامه داد.

البته حضور کریمی در استقلال با توجه به بیانیه‌ای که باشگاه استقلال منتشر کرد دور از انتظار به نظر می‌رسد و احتمال بازگشت ستاره سابق استقلال به این تیم کنسل خواهد شد و حضور دیدیر اندونگ با احتمال بیشتری دنبال می‌شود.

2059850

حتی در صورت یکی از این دو بازیکن نیک‌نفس باید رقابتی را با آرش رضاوند داشته باشد تا در صورتی که در جریان مسابقه تعویضی صورت گرفت این بازیکن در ترکیب حضور پیدا کند، البته زبیر در سیستمی .که 2 هافبک دفاعی در زمین قرار می‌گیرند عملکرد بهتری نسبت به سیستم 2-5-3 دارد و این موضوع را پیش از این در فولاد خوزستان ثابت کرده است.

هافبک جنگنده استقلال بدون توجه به نقل و انتقالات این تیم برای لیگ بیست‌و‌چهارم آماده می‌شود.

دیدگاه‌ها