کد خبر : 2059140 | 12 مرداد 1403 ساعت 06:57 | 23.1K بازدید | 5 دیدگاه

سه پلن الهلال برای جبران غیبت ستاره برزیلی

در صورتی که غیبت مالکوم در سوپرجام عربستان قطعی شود، ژسوس سه گزینه را برای پر کردن جای خالی او دارد.

سه پلن الهلال برای جبران غیبت ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، تردیدهایی درباره حضور مالکوم، بازیکن برزیلی الهلال، در مسابقات سوپرجام عربستان که قرار است در نیمه ماه جاری برگزار شود، وجود دارد.

طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، الهلال روز سه‌شنبه 13 اوت (23 مرداد) مقابل الاهلی جده بازی کند و برنده این دیدار، در مسابقه نهایی به مصاف برنده بازی النصر و التعاون می رود.

مالکوم پس از آنکه تحت عمل جراحی زانو قرار گرفت، همچنان جلسات توان‌بخشی خود را برای بازگشت به میادین ادامه می‌دهد، موضوعی که باعث تأخیر در بازگشت او به تمرینات گروهی شده است.

تا به حال وضعیت نهایی مالکوم برای حضور در سوپرجام مشخص نشده است، اما میزان غیبت قطعی او بر اساس میزان پاسخگویی به جلسات توانبخشی در آینده نزدیک تعیین خواهد شد.

2026265

در صورت غیبت مالکوم از بازی مورد انتظار، ژرژ ژسوس، سرمربی الهلال، سه گزینه جایگزین برای جبران غیبت این ستاره برزیلی خواهد داشت. اولین گزینه، مصعب الجویر است که در اردوی اتریش عملکرد خوبی از خود نشان داده است.

اگر الجویر در ترکیب اصلی الهلال حضور یابد، سرگئی میلینکوویچ ساویچ صربستانی، وظایف مالکوم را با حضور در پشت خط حمله به عهده خواهد گرفت و روبن نِوِز پرتغالی به عنوان هافبک دفاعی بازی خواهد کرد.

دومین گزینه برای جایگزینی مالکوم در میانه میدان، ناصر الدوسری است که اعتماد ژسوس را به دست آورده و می‌تواند در بیش از یک پست با همان کیفیت بازی کند.

سومین گزینه، ستاره با تجربه محمد کَنو است که توانایی فنی بالایی دارد و می‌تواند توپ را نگه دارد، که این امکان را به ساویچ می‌دهد تا با آزادی بیشتری نقش‌های هجومی را در سوپرجام عربستان ایفا کند.

دیدگاه‌ها