کد خبر : 2059138 | 12 مرداد 1403 ساعت 06:45 | 21.7K بازدید | 4 دیدگاه

جانشین ابرل معرفی شد

شفر مدیر ورزشی جدید لایپزیش تا 2028

مارسل شفر به عنوان مدیرورزشی باشگاه لایپزیش انتخاب شده و جانشین مکس ابرل شد.

شفر مدیر ورزشی جدید لایپزیش تا 2028

به گزارش "ورزش سه"، امروز پنجشنبه، مارسل شفر (40) اولین روز کاری خود به عنوان مدیر ورزشی لایپزیش را آغاز کرد.

او قرار شد امشب، اندکی پس از تیم سفر بازیکنان به فلوریدا، به ایالات متحده آمریکا سفر کند. شفر جانشین مکس ابرل (مدیر فعلی بایرن مونیخ) شد که در سپتامبر 2023 اخراج شد.

امید زیادی نسبت به انتخاب او وجود دارد. لایپزیش انتظار دارد که ثبات مدیریتی مناسبی داشته باشد. شفر که اخیراً در وولفسبورگ در همین سمت کار می‌کرد، تا سال 2028 قرارداد امضا کرده است.

ماریو گومز مدیریت فنی باشگاه‌های فوتبال ردبول نیز برای استقبال از شفر به میامی سفر کرده است: "عصر، تیم برای یک عصرانه تیمی دور هم جمع می‌شود. در میامی، قرار است روی آب باشیم و در غروب آفتاب از یک غذای خوب در قایق لذت می‌بریم."

2061826

گومز که زمانی در وولفسبورگ با شفر هم‌بازی بود، نقش مهمی در جذب انتخاب او داشت. معرفی رسمی شفر پس از بازگشت او به آلمان انجام خواهد شد. دفتر ابرل در مرکز تمرینی لایپزیش در اختیار شفر قرار می‌گیرد.

شفر ابتدا می‌خواهد تصویر روشنی از ایده‌های باشگاه داشته باشد و مذاکراتی انجام دهد، اما او نیز به شدت در تصمیم گیری‌ها دخالت خواهد کرد. پنجره نقل و انتقالات در 30 آگوست بسته می‌شود و باشگاه هنوز برنامه‌ریزی خود را به سرانجام نرسانده است.

شفر علاوه بر تیم اول در بوندس‌لیگا، مسئولیت تیم‌های جوانان و بانوان را نیز بر عهده دارد.

طبق اطلاعات بیلد، شفر در طول بازی‌ها به جای نیمکت‌نشینی روی سکوها خواهد نشست، همان‌طور که قبلا در وولفسبورگ این کار را هم با روون شرودر به عنوان مدیرورزشی باشگاه انجام می‌داد.

دیدگاه‌ها