کد خبر : 2059134 | 12 مرداد 1403 ساعت 07:07 | 25K بازدید | 23 دیدگاه

دخیا یک قدم تا حضور در فوتبال عربستان

تنها تیم‌های سعودی قادر هستند تا خواسته‌های مالی داوید دخیا را برآورده کنند.

دخیا یک قدم تا حضور در فوتبال عربستان

به گزارش "ورزش سه"، چندین باشگاه سعودی در تلاش برای جذب یک دروازه‌بان جدید هستند و در این میان، داوید دخیا، دروازه‌بان سابق منچستر یونایتد، به عنوان یک گزینه موجود برای چندین باشگاه مطرح شده است.

از زمان جدایی از منچستر یونایتد با پایان قراردادش، دخیا با هیچ باشگاهی قرارداد نبسته است، اما انتظار می‌رود که به زودی به میادین بازگردد.

وبسایت انگلیسی "تیم تاک" پرده از خواسته‌های مالی این دروازه‌بان ۳۳ ساله برداشت که تاکنون مانعی برای توافق با هر باشگاهی بوده است.

این وبسایت اشاره کرد که دخیا انتظار دارد قراردادی به ارزش ۴.۲ تا ۵ میلیون پوند داشته باشد، که به او حقوق هفتگی معادل ۸۰ تا ۹۲ هزار پوند می‌دهد.

با اینکه این مبلغ بسیار کمتر از حقوق ۳۷۵ هزار پوندی هفتگی او در منچستر یونایتد است، همچنان مانعی برای مذاکرات برخی از باشگاه‌های اسپانیایی با او شده و این باشگاه‌ها به دلایل مالی علاقه خود را به جذب این دروازه‌بان از دست داده‌اند.

1951455

بر اساس این گزارش، تنها باشگاه‌هایی که توانایی پیشبرد مذاکرات برای جذب دخیا با این شرایط مالی را دارند، باشگاه‌های سعودی هستند.

این گزارش همچنین اضافه کرد که فیورنتینا ایتالیا با دخیا تماس گرفته اما خواسته‌های او را غیرقابل قبول دانسته است، در حالی که باشگاه الشباب سعودی همچنان به جذب دخیا علاقه‌مند است، به علاوه یک باشگاه سعودی دیگر که هویتش فاش نشده است.

در صورت رسیدن به توافق مناسب در خصوص حقوق و دستمزد، دخیا ممکن است تصمیم نهایی خود را درباره پیشنهادهای سعودی طی چند روز آینده بگیرد.

دیدگاه‌ها