کد خبر : 2059122 | 12 مرداد 1403 ساعت 04:37 | 70.9K بازدید | 26 دیدگاه

گتوزوی پرسپولیسی قرار نیست تمام بشود (عکس)

کمال کامیابی‌نیا با خاطراتی که هر روز کمرنگ‌تر می‌شوند، آماده دومین فصل حضور در ذوب آهن می‌شود

گتوزوی پرسپولیسی قرار نیست تمام بشود (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، کامیابی نیا پس از درخشش در نفت تهران بود که مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار گرفت تا در پنجره تابستانی لیگ شانزدهم که امپراطوری پرسپولیس در حال آغاز شدن بود، به اردوی سرخ‌پوشان بپیوندد.

کمال با قدرت جنگندگی و تعصب بالا یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس طی دهه اخیر بود که توانست با نمایش‌های خیره کننده به پیراهن تیم ملی هم برسد ولی جایگاه او در اردوی سرخپوشان به هیچ وجه قابل مقایسه با جایگاهش در تیم ملی نیست و او به واسطه عملکردی که داشت و قهرمانی‌های متعددی که تجربه کرد به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تاریخ باشگاه در ذهن و دل هواداران بدل شد.

درنهایت یحیی گل‌محمدی در پنجره تابستانی لیگ بیست‌و‌سوم تصمیم دشوار را گرفت و کمال را با تمام حواشی‌ای که جدایی‌اش ایجاد کرد در لیست مازاد قرار داد تا دوران طلایی زندگی ورزشی این هافبک دفاعی به اتمام برسد.

کامیابی‌نیا اما پس از جدایی از پرسپولیس ماجراجویی جدیدی را در اصفهان آغاز کرد و در فصل گذشته روزهای خوشی را زیر نظر محمد ربیعی در تیمی منسجم و قابل احترام به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه تیم سپری کرد. کمال این روزها تحت تمرینات فشرده قرار دارد و آماده می‌شود تا دومین سال پس از جدایی از سرخ‌پوشان را تجربه کند.

2055912

دیدگاه‌ها