کد خبر : 2059107 | 11 مرداد 1403 ساعت 22:08 | 28.2K بازدید | 16 دیدگاه

بازیکنان تیم ملی جوانان علیه تیم عبدی!

در شرایطی که تیم ملی جوانان برای مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا آماده می شود برنامه های تدارکاتی این تیم به خاطر کمبود بازیکن با مشکلاتی مواجه شده است.

بازیکنان تیم ملی جوانان علیه تیم عبدی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی جوانان روز چهارشنبه در یک بازی تدارکاتی در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی مقابل ملوان به میدان رفت که دو بر یک شکست خورد.  

نکته جالب اینجاست که بعد از مشکلات مربوط به حضور بازیکنان لیگ برتری در تیم‌های باشگاهی خود و اینکه این تیم‌ها بازیکنان خود را به تیم جوانان ندادند این تیم با ترکیبی تازه و متفاوت روبروی تیم سعید دقیقی قرار گرفت و دو بر یک مغلوب شد.  

تیم جوانان ابتدا با یک اشتباه در خط دفاع دروازه‌اش را باز شده دید و با یک گل به خودی دیگر در پایان نیمه دو برصفر عقب افتاد.  

با این حال شاگردان حسین عبدی در نیمه‌دوم کاملا بر حریف مسلط بودند و غیر از ثبت یک گل سه چهار موقعیت دیگر را از دست دادند.  

نکته جالب اینجا بود که در ترکیب ابتدایی تیم ملی جوانان فقط سه بازیکن از تیم اصلی که در تورنمنت کافا قهرمان شد حضور داشتند.  

عجیب تر اینکه دو بازیکن تیم ملوان دو بازیکن تیم ملی جوانان بودند که کادر فنی ملوان آنها را در اختیار تیم عبدی قرار ندادند.  

ماهان صادقی و رضا غندی پور این دو بازیکن بودند که مقابل تیم جوانان به میدان هم رفتند.  

حسین عبدی حدود یک هفته قبل از این بازی در سفری که به رشت و انزلی داشت از کادر فنی شرایط این دو بازیکن را جویا شده بود که همان موقع ملوانی‌ها گفتند این دو بازیکن را لازم دارند و به تیم جوانان نمی‌دهند.  

2061756

در چنین شرایطی حسین عبدی بازیکنانی که به اردو نیامدند را کنار گذاشت و نفرات جدیدی را جایگزین آنها کرد.  

با این اتفاق عبدی فرصت تازه‌ای به بازیکنان تازه وارد داده و تیم جدیدی ساخته است. البته او تعدادی از این بازیکنان را از قبل به عنوان پشتوانه تیم اصلی را در اختیار داشت و نگرانی عمده‌ای بابت تضعیف تیمش ندارد اما نکته اینجاست به جای اینکه بازیکنان در باشگاه‌ها چهره شوند و به تیم‌های ملی برسند در تیم ملی نوجوانان پرورش یافته و حالا باشگاه‌ها می‌خواهند از آنها بهره برداری کنند. 

در چنین شرایطی تیم ملی جوانان روز دوشنبه با 20 بازیکن راهی چین خواهد شد که 4 نفر از آنها دروازه‌بان هستند و عبدی فرصت این را دارد تا با نفرات جدید بیشتر کار کند.

2061757

دیدگاه‌ها