کد خبر : 2059101 | 11 مرداد 1403 ساعت 21:33 | 87.8K بازدید | 78 دیدگاه

گل خاطره‌انگیز رامین در اکباتان

وقتی راه‌آهن از استقلال پرستاره‌تر بود! (عکس)

رامین رضاییان ده سال پیش برای نخستین بار مقابل استقلال گلزنی کرد.

وقتی راه‌آهن از استقلال پرستاره‌تر بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ده سال پیش و از هفته اول لیگ چهاردهم بود که استقلال و راه اهن در ورزشگاه تختی افتتاحیه مسابقات را برگزار کردند. در سومین دقیقه این دیدار بود که روی فرار عالی خالقی‌فر و پاس به بیرون او، رامین رضائیان آن روزها جوان با یک بغل پای محکم دروازه استقلال و فروزان را باز کرد.

هرچند آن دیدار در نهایت با کامبک شاگردان قلعه‌نویی همراه شد و این تیم با گل‌های کرار جاسم و محمد قاضی موفق به کسب اولین سه امتیاز فصل در ورزشگاه تختی شد.

2061731

رامین آن روزها ۲۵ ساله بود و چهارمین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کرد. رضائیان تا پیش از آن تنها با پیراهن صبای قم در لیگ به میدان رفته بود.

ضمن آنکه آن اولین گل از چهارگلی است که رامین با پیراهن تیم‌های مختلف مقابل استقلال به ثمر رسانده است. رضائیان بعد از آن فصل با راه اهن، به پرسپولیس پیوست و فصل فوق‌العاده‌ای را با این تیم پشت سر گذاشت.

2061732
در ترکیب راه‌آهن ستاره‌هایی مثل وحید طالب‌لو، بهادر عبدی، شیث رضایی، رامین رضاییان، رضا خالقی‌فر، محمد غلامی و امین منوچهری حضور دارند

حالا و ده سال بعد از آن گل، مدافع راست باتجربه فوتبال با تصمیمی جنجالی به استقلال پیوسته و تبدیل به آخرین یاغی فوتبال ایران شده است.

دیدگاه‌ها