کد خبر : 2059100 | 11 مرداد 1403 ساعت 21:29 | 10.1K بازدید | 6 دیدگاه

لاله‌های نارنجی در زمین زرند نمی‌رویند؛

صدرنشینی موقت مس با امتیاز پردردسر

تیم مس سونگون ورزقان با کسب یک امتیاز سخت و دشوار به صورت موقت در صدر جدول جای گرفت تا زرندی‌ها یک بار دیگر برای لاله‌های نارنجی دردسر ساز شوند.

صدرنشینی موقت مس با امتیاز پردردسر

به گزارش "ورزش سه"، دیداری که هر دقیقه آن جذاب، هیجان‌انگیز و میخکوب کننده بود. رویارویی تیم‌های فولاد زرند پایین جدولی و مس سونگون بالانشین، از آنچه به مخیلات می‌گنجید فراتر رفت و هر لحظه برنده و بازنده متفاوتی را داشت. این بازی با برتری مس سونگون آغاز شد، به تساوی کشیده شد، این بار زرندی‌ها دست بالا را گرفتند و برای سه امتیاز جان می‌کندند، اما لاله‌های نارنجی را ورق را برگرداندند و بازی را به تساوی کشیدند. سرانجام این راند پُر زدوخورد تنها یک امتیاز برای دو مشت‌زن خستگی ناپذیر بود.

این دیدار برای وحید‌رضا محسنی سرمربی تیم فولاد زرند حیاتی بود. او و تیمش با تک امتیاز بازی، کمی از بحران فاصله گرفتند و نمایش قابل قبولی را به اجرا گذاشتند که نسبت به دیدارهای گذشته، نقطه پیشرفت‌هایی در کار گروهی آن‌ها عیان شد. تیم مس سونگون ورزقان به رغم صدرنشینی، احتمال دارد تنها ۲۴ ساعت در جایگاه اول سپری کنند و ممکن است در هفته چهارم در رقابت با گیتی‌پسند کم بیاورند. این همان سرنوشتی است که فصل گذشته به آن دچار شدند.

در این مسابقه، بهروز عظیمی دو گل، مهدی جاوید و علی اصغر حسن‌زاده برای مس سونگون موفق به گلزنی شدند و در نقطه مقابل، گل‌های تیم فولاد زرند ایرانیان را، کیانوش شیرپور دوگل، هاشم شیرعلی و پژمان بهادیوند به ثمر رساندند.

تیم مس سونگون ورزقان در هفته آینده میزبان ایرالکو اراک خواهد بود و فولاد زرند ایرانیان در اصفهان به مصاف پالایش نفت می‌رود.

دیدگاه‌ها