کد خبر : 2059080 | 12 مرداد 1403 ساعت 02:30 | 17.6K بازدید | 9 دیدگاه

اخراج مربی بدنساز به دلیل رانندگی در حالت مستی

مربی تیم فوتبال دائجو به دلیل رانندگی در حالت مستی از سمت خود اخراج شد.

اخراج مربی بدنساز به دلیل رانندگی در حالت مستی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه دائجو امروز از طریق حساب رسمی خود در شبکه‌های اجتماعی اعلام کرد: "ما اطلاع می‌دهیم که مربی بدنسازی باشگاه به دلیل رانندگی در حال مستی شناسایی و خود او این موضوع را به باشگاه گزارش کرده است. باشگاه مسئولیت عمیق این اتفاق ناخوشایند را در این برهه زمانی حساس به عهده می‌گیرد و بیش از همه، بابت نگرانی‌ای که به هواداران عزیز ایجاد شده، صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم."

در ادامه، باشگاه دائجو اعلام کرد: "امروز صبح جلسه کمیته انضباطی باشگاه برگزار شد و تصمیم گرفته شد که قرارداد مربی بدنسازی که با رانندگی در حال مستی به مشکل برخورد کرده بود، فسخ شود. پس از تأیید حادثه رانندگی در حال مستی، باشگاه بلافاصله این موضوع را به فدراسیون فوتبال کره جنوبی گزارش داد و فدراسیون در حال بررسی اقدامات لازم بر اساس مقررات کی لیگ است."

2061666

این وضعیت بسیار غیرمنتظره است. دروازه‌بان سابق ججو، یو یون‌سو، در سال 2022 در یک تصادف رانندگی در حال مستی دچار آسیب‌دیدگی شدیدی شد که منجر به فلج شدن نیم‌تنه پایینی بدن او شد. در نهایت، یو یون‌سو در سال 2023 بازنشسته شد. او روز گذشته در مسابقه تیم منتخب ستارگان کی لیگ مقابل تاتنهام به عنوان شروع‌کننده مسابقه حضور یافت و باعث جریحه دار شدن احساسات هواداران شد.

در چنین شرایطی، دوباره حادثه‌ای از رانندگی در حال مستی در کی لیگ رخ داده است. دائجو اعلام کرد: "باشگاه ما برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثی، تمامی اعضا را به صورت کامل آموزش و مدیریت خواهد کرد تا از وقوع دوباره چنین اتفاقاتی جلوگیری کنیم. بار دیگر، از هواداران عزیزمان عذرخواهی می‌کنیم."

با این حال، واکنش هواداران سرد است. یکی هواداران دائجو می‌گوید: "واقعاً ناامیدکننده است. انگار باشگاه می‌خواهد سقوط کند"، شخص دیگری نوشته است: "یکم به خودتان بیایید"، فرد دیگری اضافه کرده است: "یک روز از شروع مسابقه یو یون‌سو نگذشته"، "به شما گفتیم به خودتان بیایید، نه اینکه مست کنید" و این چنین باشگاه را سرزنش می‌کنند.

دیدگاه‌ها