کد خبر : 2059079 | 11 مرداد 1403 ساعت 19:12 | 15.1K بازدید | 16 دیدگاه

ستاره‌های ایران برای فتح آسیا به خط شدند (عکس)

میزبان جام باشگاه‌های آسیا فقط قهرمانی این تورنمنت را می‌خواهد.

ستاره‌های ایران برای فتح آسیا به خط شدند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جام باشگاه‌های آسیا قرار است شهریور ماه به میزبانی باشگاه شهداب در شهرستان یزد برگزار شود. شهدابی‌ها که تدارک بسیار خوبی برای این مسابقات دیده‌اند، این روزها مشغول آماده‌سازی خود هستند.

تمرینات شهداب یزد از مدتی قبل برای حضوری قدرتمندانه در جام باشگاه‌های آسیا آغاز شده بود و با اضافه شدن ستاره‌های جدید خود مانند مرتضی شریفی و بردیا سعادت که به طور موقت به این تیم آمده‌اند، به اوج خود رسیده است.

شهداب یزد که ششمین سال تیم‌داری خود را در والیبال پشت سر می‌گذارد، پس از کسب مقام‌های سوم و چهارم در جام باشگاه‌های آسیا، در این دوره که میزبان هستند، بهترین فرصت را دارد تا سرانجام به یکی دیگر از اهداف بلند مدت خود از تأسیس این تیم، یعنی قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا، دست یابد. البته با توجه به حضور بسیار قدرتمند تیم‌های ژاپن و قطر باید انتظارات از این تیم نیز معقول باشد.

2061662

هیات مدیره این تیم و در رأس آن امیر شرافت، با جذب رحمان محمدی‌راد به عنوان سرمربی که سابقه قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را با شهرداری ورامین در کارنامه خود دارد، اولین گام را برای رسیدن به این افتخار برداشتند و در گام بعد، با جذب چندین ستاره، حالا آرام آرام آماده این مسابقات می‌شوند.

گفتنی است شهداب یزد در راه قهرمانی، حریفان سرسختی چون فولاد سیرجان ایرانیان، ناگویا ژاپن و الریان قطر را پیش روی خود می‌بینند.

دیدگاه‌ها