کد خبر : 2059051 | 11 مرداد 1403 ساعت 15:02 | 12.6K بازدید | 14 دیدگاه

عادل غلامی: اینجا داوران تازه‌کار هستند!

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: در ست‌های دوم و سوم ریسک سرویس‌های تایلند بالا رفت.

عادل غلامی: اینجا داوران تازه‌کار هستند!

به گزارش "ورزش سه"، نواجوانان ایران در اولین دیدار خود در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا برابر تایلند به برتری 3 بر صفر دست یافتند.

عادل غلامی، سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران، پس از این دیدار گفت: در مرحله دوم این مسابقات، دو دیدار باید انجام دهیم که اولین دیدار با تایلند بود و به پیروزی رسیدیم. در دومین دیدار باید به مصاف بحرین میزبان برویم که ان‌شاءالله با پیروزی در آن مسابقه به مرحله‌ نیمه‌نهایی راه یابیم.

وی ادامه داد: از قبل می‌دانستیم که بازیکنان تیم تایلند از فیزیک خوبی برخوردار نیستند و در دفاع نیز عملکرد خوبی ندارند. دریافت اول و عملکرد مطلوب در ساید اوت برایمان مهم بود. در ست اول در این فاکتورها به خوبی عمل کردیم و بازیکنان بلندزن، پشت‌خط زن و سرعتی‌زن‌های تیم ایران خوب بودند و به راحتی پیروز شدیم. در ست دوم ریسک سرویس‌های تایلند بالا رفت و در امتیازات اول این ست کمی گیر کردیم. ولی با تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم نبض دیدار را در دست بگیریم و رقیب را کنترل کنیم و پیروز شویم. شرایط ست سوم نیز مشابه ست دوم بود و تایلند با سرویس‌های ریسکی دیدار را آغاز کرد اما دریافت تیم ایران از میانه‌های این دیدار خیلی‌ خوب بود و در اسپک موفق بودیم و خداراشکر توانستیم با پیروزی از زمین خارج شویم.

غلامی با اشاره به دیدار بعدی مقابل بحرین میزبان گفت: قبل از آغاز مسابقات، دیداری تدارکاتی مقابل آن‌ها داشتیم و باید این تیم را آنالیز کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران درخصوص داوری دیدار با تایلند گفت: به‌طور کلی این سطح از مسابقات برای اکثر داوران جنبه انتخابی و راه‌یابی به مراحل بالاتر را دارد و داوران حاضر در این تورنمنت، ماهر به حساب نمی‌آیند. این داوران نیز مانند بازیکنان رده‌سنی نوجوان پراشتباه هستند و می‌دانستیم که چنین مسائلی پیش می‌آید. البته امیدوارم اشتباهات داوری کمتر شود. خدا را شکر در این تورنمنت از سیستم ویدیوچک استفاده می‌‌شود و در لحظات حساس به داد تیم‌ها می‌رسد.

دیدگاه‌ها