کد خبر : 2059035 | 11 مرداد 1403 ساعت 14:01 | 28.1K بازدید | 75 دیدگاه

با مصدومیت یورو: یونایتد باید ستاره بایرن را بخرد

مصدومیت لنی یورو باعث شده است که بحث انتقال ماتیس دی‌لیخت به منچستریونایتد جدی شود.

با مصدومیت یورو: یونایتد باید ستاره بایرن را بخرد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران منچستریونایتد مصمم بودند که بازیکنان موردعلاقه اریک تن‌هاخ را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرند تا او بتواند به بهترین شکل ممکن تیمش را برای رقابت در فصل آینده لیگ برتر انگلیس آماده کند.

آنها در نظر داشتند که یک مدافع میانی مطمئن را در این تابستان به جمع بازیکنان این تیم اضافه کند و در نهایت با باشگاه لیل برای به خدمت گرفتن لنی یورو به توافق رسیدند اما این بازیکن در جریان دیدار دوستان برابر آرسنال در تور پیش فصل دچار مصدومیت و شکستگی از ناحیه استخوان کف پا شد و نمی‌تواند تا سه ماه آینده به میادین برگردد.

2056225

این خبر بسیار بدی برای مدیران و کادر فنی یونایتد بود که به درخشش این ستاره جوان در ترکیب این تیم امید بسته بودند و حالا به نظر می‌رسد که چاره دیگری جز به خدمت گرفتن یک مدافع میانی در فرصت باقی‌مانده تا بسته شدن پنجره تابستانی ندارند و نام دی‌لیخت بار دیگر در کنار نام این باشگاه به گوش می‌رسد.

رسانه‌های آلمانی مدعی شده‌اند که مصدومیت و دوری سه ماهه یورو از میادین باعث شده است که یونایتد مذاکراتش برای جذب این مدافع هلندی را سرعت ببخشد. پیش از این گفته شده بود که شاید قیمت مدنظر بایرن مونیخ باعث منتفی شدن این انتقال شود اما حالا یونایتدی‌ها مایل هستند که مذاکرات را آغاز کنند و امیدوار هستند که بتوانند با نمایندگان این بازیکن و مدیران بایرن به توافق برسند.

دیدگاه‌ها