کد خبر : 2059034 | 11 مرداد 1403 ساعت 14:01 | 26.4K بازدید | 17 دیدگاه

رونمایی از پیراهن دوم رم: الهام از خیابان (عکس)

باشگاه رم تصاویر پیراهن دومش برای فصل ۲۵-۲۰۲۴ را منتشر کرد.

رونمایی از پیراهن دوم رم: الهام از خیابان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رم یکی از باشگاه‌های اروپایی است که پیراهن‌هایش در چند فصل اخیر طرفداران بسیاری داشته و طراحی‌های خاص پیراهن این تیم توجه بسیاری از فوتبال دوستان  را به خود جلب کرده و باعث تحسین این باشگاه و البته آدیداس شده است.

آدیداس چند هفته پیش از پیراهن اول این تیم که قرار است در فصل آینده بر تن بازیکنانش باشد رونمایی کرد وصفحات رسمی باشگاه رم در شبکه‌های اجتماعی حالا تصاویر مربوط به پیراهن دوم این تیم که قرار است در دیدارهای خارج از خانه بر تن کند را منتشر کرده‌اند که باز هم ظاهری جذاب دارد.

2061561

گفته می‌شود که طراحان آدیداس برای طراحی این پیراهن از هنرهای خیابانی شهر رم و خصوصا خیابانی که بسیاری آنجا را به عنوان خاستگاه اصلی هواداران این تیم می‌شناسند الهام گرفته‌اند. استفاده از پیراهن یقه هفت و همچنین رنگ نارنجی به شکل اسپری طور روی زمینه سفید با استقبال بسیار خوبی روبرو شده است.

شلوارک و جوراب این پیراهن هم به رنگ سفید است و مدیران این باشگاه باور دارند که این طراحی خاص برای ادای احترام به هواداران و هنر خیابانی شهر رم باعث تقویت رابطه خوب آنها با طرفداران و خصوصا نسل جدید خواهد شد.

2061562
2061563

دیدگاه‌ها