کد خبر : 2059033 | 11 مرداد 1403 ساعت 13:58 | 55.9K بازدید | 40 دیدگاه

وایخو حرف کارلتو را تایید کرد

برگشته‌ام که بمانم: بازی‌ام با سیتی را بزرگ کردند!

خسوس وایخو، مدافع میانی 27 ساله رئال، پس از اولین بازی پیش فصل تایید کرد که ماندنی است و در مورد عکس تاریخی خودش در بازی با سیتی نیز حرف زد.

برگشته‌ام که بمانم: بازی‌ام با سیتی را بزرگ کردند!

به گزارش "ورزش سه"، خسوس وایخو که فصل گذشته در گرانادا قرضی بازی کرد، به رئال برگشته و با توجه به منتفی شدن انتقال لنی یورو، همه چیز نشان می‌دهد فصل بعد در رئال خواهد ماند. وقتی کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از بازی با میلان گفت تیم کامل است و نه کسی می‌آید و نه کسی جدا می‌شود، مشخص شد که وایخو نیز حفظ خواهد شد.

وایخو بعد از شکست 1-0 رئال برابر میلان گفت: «کنار رودیگر و دیگر مدافعان شرایط خوبی داشتم و هماهنگ بودیم. بازی خوبی بود و نتیجه در اینگونه مسابقات اهمیتی ندارد. من هر بازی تلاش می‌کنم بهترین خودم را ارائه دهم و می‌خواهم فصل بعد مهره مؤثری برای رئال باشم.»

2061558

شاید به‌یادماندنی‌ترین بازی وایخو با پیراهن رئال به بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل 22-2021 برمی‌گردد که او در وقت اضافه (دقیقه 115) وارد زمین شد و برابر سیتی فوق العاده کار کرد. رئال بازی را 3-1 برد و به فینال رفت. تصویری از او به عنوان یک فاتح، در حالی به ثبت رسید که کنار چند بازیکن مغموم و شکست‌خورده سیتی ایستاده است.

وایخو در مورد آن تصویر تاریخی گفت: «من خیلی به آن عکس اهمیت نمی‌دهم، بیشتر خاطرات بازی و لحظاتی که توانستم به تیم کمک کنم را در ذهن دارم. کاملا با تمرکز بالا وارد زمین شدم و ماموریتم این بود که توپ‌های هوایی را بزنم و اجازه ندهم مدافعان بلندقامت سیتی به توپ برسند. معتقدم بیش از اندازه به بازی من پرداخته شد و در واقع کار خاصی نکردم. یک نمایش معمولی و خوب بود. سعی می‌کنم همیشه برای زمانی که مربی به من نیاز دارد، آماده باشم. این وظیفه من است.»

2061559

دیدگاه‌ها