کد خبر : 2059026 | 11 مرداد 1403 ساعت 13:18 | 52.4K بازدید | 19 دیدگاه

برخورد گرم الهامی با گزینه مربیگری پرسپوليس

نساجی روز گذشته در دیداری تدارکاتی در کمپ خود به مصاف الخلود عربستان رفت.

برخورد گرم الهامی با گزینه مربیگری پرسپوليس

به گزارش “ورزش سه”، نساجی قائمشهر در مسیر آماده‌سازی پیش فصل خود در اردوی ترکیه کمپ زده است و طبق برنامه فشرده‌ای که ساکت الهامی در نظر گرفته با تمرینات و دیدارهای تدارکاتی مهیای شروع فصل لیگ برتر ایران می‌شود.

الهامی فصل گذشته در شرایطی هدایت نساجی را عهده‌دار شد که آنها گزینه جدی سقوط محسوب می‌شدند، اما در نهایت موفق شدند با کسب امتیازات لازم از این خطر عبور کنند.

نساجی برای آماده‌سازی فصل جدید اکنون در اردوی ترکیه حضور دارد و کار را دنبال می‌کند. این تیم عصر دیروز برابر الخلود عربستان قرار گرفت و با یک گل شکست خورد. تیمی که هدایت آن برعهده پائولو دوآرته پرتغالی است.

سرمربی اسبق تیم‌های الهلال و الاتحاد که به نظر می‌رسید با توجه به پیشنهاد کاری‌اش از ایران و پرسپوليس به شناخت زیادی از لیگ ایران دست یافته بود، پیش از این دیدار تدارکاتی دقایقی با ساکت الهامی و کادرفنی نساجی به گفتگو پرداخت و برخورد صمیمانه‌ای بین طرفین شکل گرفت. دورآرته با اشاره به رد پیشنهاد پرسپوليس در آن مقطع، از قهرمانی ساکت الهامی با تراکتور یاد کرد و مدعی شد در آن برهه به تحقیق کامل از لیگ ایران پرداخته بود، اما در نهایت ترجیح داد آن را نپذیرد.

نساجی روز شنبه در آخرین دیدار تدارکاتی در ترکیه برابر حریفش قرار خواهد گرفت و در ادامه به تهران بازخواهد گشت تا مهیای شروع فصل جدید شود.

این تیم در اولین دیدار خود در فصل جدید لیگ برتر برابر فولاد خوزستان در استادیوم وطنی قائمشهر قرار خواهد گرفت تا شاهد تقابل ساکت الهامی و یحیی گل‌محمدی باشیم.

دیدگاه‌ها