کد خبر : 2059012 | 11 مرداد 1403 ساعت 12:01 | 24.1K بازدید | 46 دیدگاه

لوکاس واسکز:

در هر پستی که آنچلوتی بخواهد بازی می‌کنم

لوکاس واسکز می‌گوید آماده است تا در هر پستی که کارلو آنچلوتی بخواهد به میدان برود و به رئال مادرید کمک کند.

در هر پستی که آنچلوتی بخواهد بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از ستاره‌های رئال مادرید به دلیل حضور در رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ و همچنین رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ هنوز به تمرینات این تیم اضافه نشده‌اند، اما کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنانی که در اختیار دارد راهی کشور آمریکا شده تا تور پیش فصل را برگزار کند.

آنها شب گذشته در اولین دیدار دوستانه در آمریکا مقابل میلان به میدان رفتند و با یک گل برابر این تیم شکست خوردند. لوکاس واسکز یکی از بازیکنانی بود که در جریان بازی شب گذشته از ابتدا در ترکیب رئال حضور داشت و ۹۰ دقیقه برای این تیم بازی کرد.

این بازیکن پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت: «بازی کردن به عنوان مدافع کناری؟ نکته مهم این است که در زمین حضور داشته باشند و بتوانم به هر شکلی که می‌شود به تیمم کمک کنم. باید در هر نقطه‌ای از زمین که مربی از من می‌خواهد بهترین عملکرد را داشته باشد.»

2013663

او در پاسخ به سوالی درباره عملکرد آردا گولر در این دیدار اظهار داشت: «آردا گولر سطح بالای فوتبالش را در فصل گذشته نشان داد و در رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ هم عالی بازی کرد. مشخص است که او پتانسیل بسیار زیادی دارد و من مطمئن هستم که ما لحظات خوبی را از گولر شاهد خواهیم بود.»

واسکز در پاسخ به سوالی درباره کاپیتانی رئال مادرید اضافه کرد: «امروز بازوبند کاپیتانی در اختیار من بود و این افتخار بزرگی برای من به حساب می‌آید. از این که امروز کاپیتان رئال بودم خیلی خوشحال هستم.»

دیدگاه‌ها