کد خبر : 2059007 | 11 مرداد 1403 ساعت 11:24 | 27.6K بازدید | 14 دیدگاه

از المپیک حرف بزنم حالم بد می‌شود!

ستاره غایب تیم ملی والیبال فرانسه در المپیک از سرمربی این تیم دلخور است.

از المپیک حرف بزنم حالم بد می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، استفان بویر، قطر پاسور تیم ملی والیبال فرانسه، یکی از بزرگترین بازیکنان فعلی جهان است که المپیک پاریس را از دست داد و آندره جیانی، سرمربی تیم ملی فرانسه، او را برای المپیک دعوت نکرد.

استفان بویر که هم‌اکنون تمرینات خود را با باشگاهش آسکو رسوویا لهستان آغاز کرده است، از اینکه جیانی به مانند اروین انگاپت و بارتلمی چیننیز به او فرصت نداده، ناراحت است.

استفان بویر در مصاحبه با یک خبرنگار لهستانی در پاسخ به این‌که چرا به او، انگاپت و بارتلمی چیننیز به یک چشم نگاه نشد، گفت: "از سرمربی تیم فرانسه در رسانه‌ها شنیدم که جیانی گفته بازیکنانی به المپیک می‌روند که برای المپیک آماده و تمرین کرده باشند، ولی پس از اعلام اسامی بازیکنان، بارتلمی چیننیز و اروین انگاپت در لیست حضور داشتند که به مانند من مصدوم بودند و در لیگ ملت‌های والیبال زیاد بازی نکردند.

جیانی قبول کرد که من را به فیلیپین برای هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ببرد و آمادگی جسمانی‌ام را مورد ارزیابی قرار بدهد، ولی بعداً بدون آنکه فرصتی به من بدهد، مصاحبه کرد و گفت بویر اصلاً شرایط خوبی ندارد.

من هیچ شانسی از طرف آندره‌آ جیانی پیدا نکردم که خود را نشان بدهم و برای فرانسه در المپیک بجنگم. برای همین نمی‌خواهم بیشتر صحبت کنم چون حالم بد می‌شود."

دیدگاه‌ها