کد خبر : 2059003 | 11 مرداد 1403 ساعت 10:41 | 20.7K بازدید | 119 دیدگاه

فونسکا: بردن رئال حس خوبی دارد

پائولو فونسکا می‌گوید نتیجه دیدارهای دوستانه چندان مهم نیست، اما پیروزی برابر رئال مادرید برایش ارزشمند است.

فونسکا: بردن رئال حس خوبی دارد

به گزارش "ورزش سه"، میلان نیمه شب گذشته در دیداری دوستانه در تور پیش فصل که در آمریکا در حال برگزاری است روبروی رئال مادرید به میدان رفت و موفق شد با یک گل برابر تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی به پیروزی برسد.

فونسکا پس از پایان این دیدار در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

رئال مادرید: دوست ندارم در این باره نظری بدهم چون تمرکزم روی تیم خودم است، اما رئال مادرید تیمی فوق العاده باکیفیت است و بازی کردن برابر آنها بسیار دشوار است. این بازی در بعضی از لحظات بسیار سخت شد. آنها تیمی فوق العاده با یک مربی فوق العاده و بازیکنان بسیار خوب هستند اما این دیدار آزمایش بسیار خوبی برای ما بود.

2043122

اندریک: او بازیکنی جوان با آینده بسیار خوب است، اما حالا نیاز به زمان دارد. فوتبال در اسپانیا کاملاً با برزیل متفاوت است، اما او از کیفیت بسیاری برخوردار است و من اطمینان دارم که می‌تواند در آینده به بازیکنی درخشان و بهتر از آنچه در حال حاضر هست تبدیل شود.

عملکرد تیم: همه چیز بسیار مثبت است. فکر می‌کنم مشخص است که هدف ما در هر بازی این است که کنترل توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم. من از جسارت بازیکنانم بسیار راضی هستم، چون برای پیروزی در چنین دیدارهایی باید جسورانه بازی کرد و آنها همین کار را انجام دادند. شاید نتیجه خیلی مهم نباشد اما پیروزی همیشه احساس خوبی به همراه دارد و باعث می‌شود که بازیکنان به خودشان باور داشته باشند.

کریستین پولیشیچ: او بازیکنی فوق العاده است. چند روز قبل به جمع ما اضافه شد و فرصت زیادی برای یاد گرفتن تمام جزئیات نداشته است، اما کیفیتی باورنکردنی دارد و سال گذشته هم ثابت کرد که بازیکن بسیار مهمی برای میلان است.

دیدگاه‌ها