کد خبر : 2059002 | 11 مرداد 1403 ساعت 10:43 | 50.2K بازدید | 85 دیدگاه

امید آنچلوتی به ستاره جوان: فصل، فصل او است!

کارلو آنچلوتی به درخشش آردا گولر در رقابت‌های فصل آینده بسیار امیدوار است.

امید آنچلوتی به ستاره جوان: فصل، فصل او است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه مقابل میلان به میدان رفت و با تک گلی که  ساموئل چوکووئزه به ثمر رساند در این بازی شکست خورد تا گام اول در تور پیش فصل آمریکا را چندان محکم برنداشته باشد.

آنچلوتی پس از پایان این دیدار در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شرایط بازی: ما در این بازی به خوبی جنگیدیم و توانستیم رقابت خوبی داشته باشیم. باید در بعضی از مناطق پیشرفت کنیم و عملکرد بهتری داشته باشیم اما در این مقطع کاملا طبیعی است.

آردا گولر: او در شرایط بسیار خوبی به تمرینات اضافه شد. در طول تعطیلاتش خیلی خوب تمرین کرده و قدرتمندتر و باکیفیت‌تر از قبل شده است. این فصل مهمی برای این بازیکن خواهد بود. مهاجمان خیلی خوب کار کردند و آردا نشان داد که توانایی زیادی دارد. براهیم دیاز هم عالی بود.

2056445

شرایط در نیمه دوم: وقتی که مودریچ و رودیگر در زمین بودند توانستیم مدیریت بهتری روی بازی داشته باشیم، اما آنها نمی‌توانستند بیشتر از ۴۵ دقیقه بازی کنند. همین الان در حال ریکاوری بازیکنان هستیم. بازیکنانی که از ابتدا در ترکیب اصلی حضور داشتند مانند واسکز، براهیم و سبایوس نشان دادند که شرایط خوبی دارند.

اندریک: من متوجه هستم که او ویژگی‌های خاصی دارد. بسیاری سریع است و در نفوذهایش بسیار ماهرانه عمل می‌کند. او می‌تواند تنها در چند متر به اوج سرعتش برسد و به تیم کمک کند.

مصدومیت جدی پالاسیوس: شرایط او خوب به نظر نمی‌رسد. باید این وضعیت را فردا ارزیابی کنیم. این اتفاقی است که ممکن است در فوتبال رخ دهد و فردا شرایط نهایی او مشخص خواهد شد.

دیدگاه‌ها