کد خبر : 2058999 | 11 مرداد 1403 ساعت 10:31 | 8.7K بازدید | 13 دیدگاه

اسلوت: همه دوست دارند همیشه برنده باشند

آرنه اسلوت از عملکرد تیمش در جریان پیروزی برابر آرسنال بسیار راضی است.

اسلوت: همه دوست دارند همیشه برنده باشند

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول نیمه شب گذشته به وقت ایران در تور پیش فصلش که در کشور آمریکا در حال برگزاری است در دیداری دوستانه مقابل آرسنال که رقیب قدیمی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس است به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد.

این دومین پیروزی لیورپول تحت هدایت آرنه اسلوت در تور پیش فصل بود و این مربی هلندی پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

پیروزی برابر آرسنال: فکر می‌کنم با اینکه بازی دوستانه بود، اما همه همیشه دوست دارند که برنده باشند. حتی اگر همه ستاره‌ها را در جریان تمرینات در اختیار نداشته باشید باز هم هدف‌تان این است که برنده شوید. همه نیاز دارند که در دیدارهایشان به پیروزی برسند و هر کاری برای رسیدن به پیروزی می‌کنند. بنابراین بسیار خوشحالم که امروز برنده شدیم.

2061496

اما بیشتر از عملکرد تیمم خوشحال هستم. البته که نیمه دوم شرایط سختی را برابر آرسنال سپری کردیم و آنها مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند. اما خیلی خوب دفاع کردیم و من از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی هستم. هر دو تیم این فرصت را داشتند که گل‌های بیشتری به ثمر برسانند، اما ما در نیمه اول خیلی خوب کار کردیم و در نیمه دوم خیلی خوب دفاع کردیم.

نقش صلاح برای بازیکنان جوان: صلاح سال‌هاست که به الگوی بازیکنان جوان در لیورپول تبدیل شده است. او در اوج آمادگی برگشت، اما باید بگویم که این اتفاقی عادی برای من است. او همیشه آماده است. اما اگر بخواهم فقط او را به عنوان الگو معرفی کنم، در حق دیگر بازیکنان بی‌انصافی شده است. همه آنها آماده و باانگیزه هستند.

2061507

تفاوت نیمه اول و دوم: من دوست داشتم که در نیمه دوم هم سبک بازی مشابه نیمه اول را حفظ کنم. هرچند بازیکنان جوان عالی کار کردند و من احساس کردم که باید به بعضی از بازیکنان فرصت استراحت بیشتری بدهم. بازیکنانی که وارد زمین شدند عملکرد خوبی داشتند اما ما نتوانستیم پرس از جلو را ادامه دهیم.

دیدگاه‌ها