کد خبر : 2058994 | 11 مرداد 1403 ساعت 10:05 | 20.8K بازدید | 30 دیدگاه

هشدار آرتتا: لیورپول اشلوت حریف سختی است

میکل آرتتا می‌گوید بازی برابر لیورپول تحت هدایت آرنه اشلوت برای او و تیمش دشوار بوده است.

هشدار آرتتا: لیورپول اشلوت حریف سختی است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه در تور پیش فصل آمریکا مقابل لیورپول قرار گرفت و با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم شکست خورد تا اولین رویارویی توپچی‌ها با سرمربی جدید لیورپول به سود آرنه اشلوت به پایان رسیده باشد. 

آرتتا پس از پایان این بازی در نشست خبری حاضر شد و با خبرنگاران گفتگو کرد. 

استفاده از فرصت‌ها: ما باید تیم‌های حریف را تنبیه کنیم، خصوصا با قدرت هجومی‌ای که در اختیار داریم و تعداد دفعاتی که توپ را در مناطق خطرناک در اختیار می‎‌گیریم، اما این اتفاق رخ نداد. اتفاقا شرایط کاملا برعکس پیش رفت. در این قسمت نیاز جدی به پیشرفت داریم. 

نگرانی از عدم استفاده از فرصت‌ها: اینجا همان جایی است که قطعا باید در آن پیشرفت کنیم. آراوی اولین فرصتی که به دست آوردند گل زدند و همین تفاوت بین دو تیم را رقم زد. وقتی در محوطه جریمه در شرایط خوبی قرار دارید باید توپ را وارد دروازه کنید. ما فرصت‌هایی خلق کردیم. دو یا سه فرصت خیلی خوب هم داشتیم اما واقعا نیاز به پیشرفت داریم. 

عملکرد لیورپول تحت هدایت اشلوت: فکر می‌کنم آن‌ها نتیجه خوبی بگیرند. همه ما شروع به رقابت کردیم و دوست داریم نشان دهیم که چقدر خوب هستیم. اما لیورپول تیم خوبی به نظر می‌رسد و با توجه به بازی‌هایی که من در پیش فصل دیدم، مشخص است که اشلوت در تلاش است تا سبک خودش را در این تیم به کار بگیرد. این بازی برای ما خیلی سخت بود. 

کالافیوری: باید شرایط او را مدیریت می‌کردیم. او ۴۸ ساعت پرفشار را پیش از پروازش سپری کرده بود. با مشکل تفاوت ساعت روبرو بود و هنوز با تیم تمرین نکرده است. ما می‌خواهیم آرام آرام به تیم اضافه شود و اول باید او را بشناسیم. زمان زیادی برای دیدن عملکرد او در زمین داریم.

دیدگاه‌ها