کد خبر : 2058992 | 11 مرداد 1403 ساعت 09:43 | 31.6K بازدید | 54 دیدگاه

پیروزی جذاب یونایتد: طوفان ۱۳ دقیقه‌ای

منچستریونایتد در دیداری دوستانه موفق شد با نتیجه ۲-۳ برابر رئال بتیس به پیروزی برسد.

پیروزی جذاب یونایتد: طوفان ۱۳ دقیقه‌ای

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد هم یکی از تیم‌هایی است که برای برگزاری تور پیش فصل راهی آمریکا شده است و نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه مقابل رئال بتیس قرار گرفت و موفق شد در یک بازی پر گل و جذاب با نتیجه ۲-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد. 

ویدئو: 348798

شاگردان اریک تن‌هاخ کار را چندان خوب شروع نکردند و در دقیقه ۱۵ این بازی با گلی که ایکر لوسادا روی پاس گل رودری سانچز به ثمر رساند از حریف عقب افتادند، اما همین گلی که دریافت کردند انگیزه خاصی به آنها داد که در فاصله ۱۳ دقیقه طوفانی را در زمین به پا کنند. 

2061483

تنها سه دقیقه پس از باز شدن دروازه شیاطین سرخ بود که مارکوس رشفورد موفق شد گل اول خودش و گل مساوی تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند تا بازی با نتیجه ۱-۱ دنبال شود، اما شیاطین سرخ به این نتیجه راضی نبودند و آماد دیالو موفق شد در دقیقه ۲۴ گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کند تا آنها از حریف پیش افتاده باشند. 

2061484

اما این هم پایان کار نبود و مارکوس رشفورد که ستاره درخشان تیمش در بازی شب گذشته بود توانست پاس گلی را ارسال کند تا کاسمیرو به بهترین شکل از آن بهره ببرد و سومین گل یونایتد را به ثمر برساند و بازی با همین نتیجه در نیمه اول خاتمه پیدا کرد. 

در آغاز نیمه دوم چند تغییر در ترکیب دو تیم ایجاد شد و این بتیس بود که سعی در جبران گل خورده داشت و توانست در دقیقه ۶۱ توسط دیه‌گو یورنته به گل دوم هم دست پیدا کند، اما در نهایت به شکست رضایت داد و پس از پایان بازی هم جامی به نام جام اسنپ دراگون که حامی مالی یونایتد است به بازیکنان این تیم اهدا شد.

2061487
2061488

دیدگاه‌ها