کد خبر : 2058991 | 11 مرداد 1403 ساعت 09:23 | 28.9K بازدید | 187 دیدگاه

رئال ۰-۱ میلان: آنچلوتی به تیم سابقش باخت

رئال مادرید در دیداری دوستانه در تور پیش فصل با نتیجه ۰-۱ برابر میلان شکست خورد.

رئال ۰-۱ میلان: آنچلوتی به تیم سابقش باخت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به رسم چند سال اخیر برای برگزاری تور پیش فصل راهی آمریکا شده و نیمه شب گذشته در دیداری دوستانه در شهر شیکاگو روبروی میلان به میدان رفت و با یک گل برابر این حریف ایتالیایی شکست خورد تا کارش را چندان خوب آغاز نکرده باشد. 

ویدئو: 348796

رئال در حالی در این دیدار به میدان رفت که با وجود غیبت بسیاری از ستاره‌هایش که همچنان مشغول سپری کردن تعطیلات‌شان هستند، از حضور بازیکنانی مانند تیبو کورتوا، آنتونیو رودیگر، لوکاس واسکز، لوکا مودریچ، اندریک، براهیم دیاز و آردا گولر در ترکیب تیمش بهره می‌برد. 

2061479

دو تیم در نیمه اول تلاش‌های بسیاری برای گل زدن داشتند که هیچکدام به نتیجه نرسید و به ناچار با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند. آنچلوتی در همان ابتدای نیمه دوم هفت تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد و شاید همین ناهماهنگی بهترین فرصت برای میلان بود که توانست در دقیقه ۵۵ توسط ساموئل چوکووئزه به گل برسد و از رقیب پیش بیفتد. 

2061480

فونسکا هم پس از این که از رئال پیش افتاد و خیالش تا حدی راحت شد، دست به تغییرات گسترده در ترکیب تیمش زد. هر دو تیم در ادامه بازی پایاپای پیش رفتند و موقعیت‌هایی را هم روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند، اما نتوانستند از آنها استفاده کنند تا بازی با همین یک گل به سود میلان به پایان برسد و کارلو آنچلوتی در اولین گام برابر تیم سابقش شکست خورده باشد.

2061481

دیدگاه‌ها