کد خبر : 2058989 | 11 مرداد 1403 ساعت 09:04 | 18.1K بازدید | 21 دیدگاه

چلسی بالاخره با سرمربی جدید برنده شد! (عکس)

چلسی در دیداری دوستانه برابر کلاب آمه‌ریکا توانست با نتیجه ۰-۳ به پیروزی برسد.

چلسی بالاخره با سرمربی جدید برنده شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، چلسی نیمه شب گذشته به وقت ایران در دیداری دوستانه در تور پیش فصل آمریکه در شهر آتلانتا روبروی کلاب آمه‌ریکا به میدان رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد و ناکامی‌های چند بازی اخیر را جبران کند. 

ویدئو: 348800

انزو مارسکا چند هفته قبل به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد و جای مائوریسیو پوچتینو را روی نیمکت این تیم گرفت، اما از زمان حضورش در این تیم نتوانسته بود در هیچ دیداری به پیروزی برسد و یک تساوی برابر رکسام و شکست ۱-۴ برابر سلتیک حاصل کار او در طول این مدت بود. 

2061471

این تیم نیمه شب گذشته روبروی کلاب آمه‌ریکا قرار گرفت و توانست خیلی زود در دقیقه سوم از روی نقطه پنالتی و توسط کریستوفر انکونکو به برتری برسد. این گل زودهنگام تاثیر بسیاری در روحیه بازیکنان این تیم داشت و آنها موفق شدند در دقیقه ۲۱ هم با گلی که ماریک گویو زد اختلاف را دو برابر کنند. 

2061472

هر دو تیم به رسم دیدارهای دوستانه تورهای پیش فصل در نیمه دوم تغییرات بسیاری را در ترکیب تیم‌هایشان داشتند و تقریبا همه بازیکنان را عوض کردند تا فرصت حضور در زمین را داشته باشند و تلاش‌های حریف برای بازی کردن دروازه این تیم بی‌نتیجه ماند تا دقیقه ۷۹ که آبی‌های لندن موفق شدند بار دیگر از روی نقطه پنالتی و توسط نونی مادوئکه گل بزنند و حساب کار را ۰-۳ کنند که در نهایت هم بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

2061473

دیدگاه‌ها