کد خبر : 2058984 | 11 مرداد 1403 ساعت 10:30 | 28.5K بازدید | 40 دیدگاه

میراث ما فراتر از جام جهانی 2034 خواهد بود؛

پادشاه عربستان: می‌خواهیم مقصد جذاب فوتبال باشیم

پادشاه عربستان تاکید کرد که این کشور با عزم و اراده مردم خود در تقویت جایگاهش به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین مقاصد ورزشی جهانی موفق بوده است.

پادشاه عربستان: می‌خواهیم مقصد جذاب فوتبال باشیم

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پس از اینکه عربستان سعودی رسما درخواست خود را برای میزبانی از جام جهانی 2034 را ارائه کرد، پادشاه عربستان در یک سخنرانی در خصوص فعالیت‌های عربستان در حوزه ورزش صحبت کرد.

ملک سلمان گفت: پادشاهی عربستان سعودی به اهمیت ورزش، تاثیر مثبت آن بر زندگی و نقش موثر آن در تقویت روابط بین کشورها اعتقاد دارد. ورزش ارتباط بین فرهنگ‌های مختلف را افزایش می‌دهد و پل‌هایی را بین جوامع در سراسر جهان ایجاد می‌کند.

او ادامه داد: کشور عربستان خوشحال است که درخواست خود را برای میزبانی جام جهانی فوتبال 2034 ارائه می‌کند. ما به همکاری با جامعه بین‌المللی برای میزبانی این رویداد مهم ورزشی ادامه خواهیم داد. این موضوع به توسعه بازی فوتبال در سطح جهانی کمک می‌کند.

پادشاه عربستان همچنین گفت: پادشاهی عربستان با عزم و روحیه مردم خود موفق شده است جایگاهش را به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین مقاصد ورزشی جهانی تقویت کند. ما مطمئن هستیم که قدرت و توانایی‌هایمان، همراه با همکاری و تلاش‌های جامعه بین‌المللی، به دستیابی به اهداف مشترک ما کمک خواهد کرد.

وی در پایان عنوان کرد: ما با همکاری یکدیگر آینده‌ای درخشان و شگفت‌انگیز را برای ورزش فوتبال خلق خواهیم کرد و میراث مثبتی را که فراتر از سال 2034 خواهد بود، به ارمغان خواهیم آورد.

دیدگاه‌ها