کد خبر : 2058983 | 11 مرداد 1403 ساعت 01:30 | 17.4K بازدید | 36 دیدگاه

رونی او سولیوان:

جوکوویچ در اندازه‌های مایکل جوردن است

رونی او سولیوان، اسطوره بیلیارد، در مصاحبه‌ای اخیر، دو نام بزرگ ورزش را به‌عنوان بهترین ورزشکاران تاریخ انتخاب کرد.

جوکوویچ در اندازه‌های مایکل جوردن است

به گزارش "ورزش سه"، او بدون تردید، مایکل جوردن، اسطوره بسکتبال و دارنده شش قهرمانی NBA، را به‌عنوان یکی از این دو نفر نام برد. جوردن با افتخاراتی نظیر شش عنوان MVP فینال NBA و چهار مدال طلای المپیک، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین ورزشکاران تاریخ شناخته می‌شود.

هم‌تراز با جوردن، نواک جوکوویچ، تنیسور سرشناس صربستانی، به‌عنوان انتخاب دوم او قرار گرفت. جوکوویچ با رکورد بی‌نظیر 24 قهرمانی گرند اسلم در تنیس مردان، خود را به‌عنوان یکی از بهترین‌های تاریخ این ورزش معرفی کرده است. این تنیس‌باز 37 ساله، پس از جراحی زانو، در کمتر از سه هفته به مسابقات ویمبلدون بازگشت که البته با شکست در فینال مقابل کارلوس آلکاراز به پایان رسید.

2060377

سولیوان که خود با هفت قهرمانی جهان در اسنوکر یکی از برترین‌های این رشته محسوب می‌شود، با این انتخاب نشان داد که به توانایی‌های فوق‌العاده این دو ورزشکار باور کامل دارد.

رونی او سولیوان، اسطوره اسنوکر که با لقب راکت شناخته می‌شود، مایکل جوردن و نوواک جوکوویچ را به‌عنوان دو بزرگ‌ترین ورزشکار تاریخ معرفی کرد.

سولیوان که خود هفت بار قهرمان جهان شده، جوکوویچ را در کنار اسطوره بسکتبال، مایکل جوردن قرار داد. تنیسور صربستانی با 24 قهرمانی گرند اسلم رکورددار است و تنها در ویمبلدون از راجر فدرر با هفت قهرمانی کم‌تر دارد. جوکوویچ همچنین رکورددار قهرمانی در استرالیا اوپن با ۱۱ عنوان است.

این تنیسور 37 ساله پس از عمل جراحی زانو، در کمتر از سه هفته خود را به ویمبلدون رساند اما در فینال مغلوب کارلوس آلکاراس شد.

2061458

سولیوان در این باره گفت: "جوکوویچ باید در کنار مایکل جردن به‌عنوان بزرگ‌ترین ورزشکار تاریخ در هر رشته‌ای قرار بگیرد، نه فقط تنیس. فکر می‌کنم هر ورزشکاری به افرادی مثل جوکوویچ و مایکل جوردن نگاه می‌کند و می‌گوید: "خوب، من می‌توانم از آن‌ها چه چیزی یاد بگیرم؟"

سولیوان در ادامه افزود: "تماشای حرفه‌ای جوکوویچ و سپس ملاقات با او و تماشای بازی‌اش، همچنین تبادل پیام‌های واتساپ با او، تجربه فوق‌العاده‌ای بود."

این ملاقات در ویمبلدون اتفاق افتاد و راکت برای تماشای بازی اول جوکوویچ مقابل ویت کوپریوا به این تورنمنت رفته بود.

جوکوویچ پس از آن بازی درباره سولیوان، گفت: "من طرفدار او هستم. من فقط به‌خاطر او اسنوکر تماشا می‌کنم. ما برای اولین‌بار با هم ملاقات کردیم و تعامل داشتیم. عالی بود. خیلی خوب بود که او را در کنار خود داشتم. امیدوارم بتوانیم اسنوکر بازی کنیم، چون من خیلی بد اسنوکر بازی می‌کنم. من در بیلیارد خوب هستم.

او فرد بسیار خوب و مهربانی است و بسیار بامزه است."

دیدگاه‌ها