کد خبر : 2058977 | 11 مرداد 1403 ساعت 01:15 | 32.6K بازدید | 54 دیدگاه

بدون تجهیزات: تیرانداز ترک با عینک ساده مدال گرفت!

یوسف دیکچ، تیرانداز ترکیه‌ای، که در مسابقات المپیک پاریس با نادیده گرفتن تجهیزات لازم، تنها از یک عینک ساده استفاده کرد، مورد توجه کاربران و رسانه‌ها قرار گرفته است.

بدون تجهیزات: تیرانداز ترک با عینک ساده مدال گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، این موفقیت دیکچ در حالی به دست آمد که بسیاری از تیراندازان از تجهیزات پیشرفته‌ای مانند لنزهای مخصوص برای جلوگیری از تاری و دقت بیشتر برای دیدن هدف و همچنین محافظ‌های گوش برای کاهش سر و صدا استفاده می‌کنند.

2061453

دیکچ به همراه هم‌تیمی‌اش، شوال ایلایدا ترهان، در فینال تیمی ۱۰ متر تپانچه بادی مختلط به مصاف تیم صربستان رفتند و با نتیجه ۱۶-۱۴ شکست خوردند، با این حال توانستند اولین مدال تاریخ تیراندازی ترکیه در المپیک را کسب کنند.

این مسابقه در مرکز تیراندازی شاتورو برگزار شد و دیکچ با عملکردی فوق‌العاده و استفاده از عینک ساده خود، توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. او در مصاحبه‌ای پس از مسابقه گفت: «این مدال برای من و کشورم بسیار ارزشمند است. امیدوارم که این موفقیت الهام‌بخش نسل‌های آینده تیراندازان ترکیه باشد.»

2061452

این موفقیت برای دیکچ و تیم ترکیه‌ای یک دستاورد بزرگ محسوب می‌شود و نشان‌دهنده توانایی‌های بالای این ورزشکار است، که حتی با تجهیزات ساده و ابتدایی نیز در تمام مسابقات عملکرد خوبی را ثبت کرد.

دیدگاه‌ها