کد خبر : 2058974 | 11 مرداد 1403 ساعت 01:00 | 25.7K بازدید | 39 دیدگاه

یحیی در گرمای سوزان تیم می‌سازد (عکس)

یحیی گل‌محمدی حالا یکی از باتجربه‌ترین مربیان لیگ برتر ایران است.

یحیی در گرمای سوزان تیم می‌سازد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، او که بعد از سه قهرمانی لیگ برتر از جمع سرخپوشان تهرانی جدا شد، حالا به‌عنوان سرمربی تیم فولاد پیش فصل را استارت زده است. یحیی البته قرار بود در تابستان هدایت تراکتور را برعهده بگیرد اما در نهایت مسیرش به سمت خوزستان کج شد و به نظر از این انتخاب هم لذت کافی را می‌برد و انگیزه زیادی برای بازگرداندن خود و فولاد به بالای جدول لیگ برتر ایران دارد.

2061446

یحیی سابقه ساخت یک تیم فوق‌العاده را در پدیده مشهد دارد و امیدوار است همین پروژه را در تیم فولاد که پیشینه قهرمانی را یدک می‌کشد، اجرا کند. او در نقل و انتقالات تاکنون شش بازیکن را به خدمت گرفته و تلاش کرده تا اسکواد پر از بازیکن فولاد را با سلیقه خود پالایش کند تا تیم قعر جدولی را به تیمی برای رقابت در بالای جدول تبدیل کند.

گل‌محمدی که برخلاف سایر تیم‌های لیگ برتر، دبی را به‌عنوان مقصد اردوی پیش فصل برگزیده، در این اردو تلاش دارد تا یک تیم جدید را برای فولادی‌ها بسازد، تیمی که هواداران این تیم امید زیادی به آن بسته‌اند تا توان رقابت در بالای جدول را داشته باشد و ضلع پنجم کورس قهرمانی را در کنار پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور به خود اختصاص بدهد.

دیدگاه‌ها