کد خبر : 2058964 | 11 مرداد 1403 ساعت 00:28 | 10.9K بازدید | 17 دیدگاه

با هشدار هواشناسی: تخلیه هواداران از استادیوم پاریس

سه بازی هاکی از چارچوب مسابقات المپیک ۲۰۲۴، با هشدار هواشناسی به تعویق افتادند و هواداران استادیوم را ترک کردند.

با هشدار هواشناسی: تخلیه هواداران از استادیوم پاریس

به گزارش "ورزش سه"، پس از به تعویق افتادن سه مسابقه در چارچوب مسابقات المپیک ۲۰۲۴ به دلیل هشدارهای هواشناسی، هواداران مجبور به خروج از استادیوم ایو دو منوآ شدند.

در بخش زنان، بازی‌های اسپانیا مقابل آفریقای جنوبی و هلند مقابل چین به تعویق افتادند. در بخش مردان نیز، مسابقه بین آلمان و هلند به حالت تعلیق درآمد.

2061422

فدراسیون بین‌المللی هاکی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «پس از هشدار از سوی هواشناسی فرانسه درباره طوفان‌های قریب‌الوقوع، تصمیمی توسط مسئولان برگزاری بازی‌ها و مقامات محلی برای تخلیه ورزشگاه به منظور حفظ ایمنی عمومی گرفته شد. مسابقات امروز طبق برنامه برگزار می‌شوند.»

بعد از انتشار این بیانیه، مسابقات پس از تخلیه هواداران پشت درهای بسته برگزار شد، که یادآور بازی‌های توکیو در دوران همه‌گیری کووید بود. مسئولان المپیک هنوز تأیید نکرده‌اند که آیا هوادارانی که مجبور به خروج از ورزشگاه شدند، پول بلیت‌شان را دریافت خواهند کرد یا خیر.

2061423

البته به نظر می‌رسد که احتمال دریافت بازپرداخت جزئی یا کامل به هواداران کم است، زیرا آنها بیش از ۵۰ درصد از مسابقات امروز را تماشا کرده‌اند. سیاست کلی در مسابقات این است که اگر نیمی از بازی تکمیل شده باشد، بازپرداختی صورت نمی‌گیرد.

دیدگاه‌ها