کد خبر : 2058945 | 10 مرداد 1403 ساعت 22:56 | 55.7K بازدید | 26 دیدگاه

سیمئونه مشتری مدافع مازاد بارسا شد

مشکلات در خرید مدافعان جدید، اتلتیکو را به سمت لنگله کشاند.

سیمئونه مشتری مدافع مازاد بارسا شد

به گزارش "ورزش سه"، کلمان لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا، که در ابتدای فصل پس از پایان دوران قرضی خود به استون ویلا به بارسا بازگشته بود، حالا مورد توجه اتلتیکو مادرید قرار گرفته است. با وجود علاقه چندین باشگاه سعودی و انگلیسی به جذب این بازیکن، مذاکرات برای انتقال او به بن‌بست خورده است.

طبق گزارش‌های اخیر، اتلتیکو مادرید به دلیل مشکلات در جذب داوید هانکو از فاینورد و نایف آگورد از وستهام، به دنبال تقویت خط دفاعی خود با جذب لنگله است. این باشگاه مذاکرات اولیه را با نمایندگان لنگله و همچنین باشگاه بارسلونا آغاز کرده است. گفته می‌شود خود لنگله نیز پس از دو سال حضور در لیگ برتر انگلیس، تمایل به پیوستن به اتلتیکو مادرید دارد.

2061388

روز گذشته، خبرنگاران ورزشی سانتی اونا و حنفی بن برکانه از طریق شبکه اجتماعی ایکس اعلام کردند که اتلتیکو مادرید برای تقویت خط دفاعی خود در فصل آینده، مذاکرات اولیه را با کلمان لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا آغاز کرده است.

طبق این گزارش، تلاش‌های روخی‌ بلانکوها برای جذب داوید هانکو از فاینورد و نایف آگرد از وستهام با مشکل مواجه شده و به همین دلیل، آن‌ها به دنبال گزینه‌های جایگزین هستند.

همچنین گفته می‌شود که لنگله نیز علاقه‌مند به جدایی از بارسلونا و پیوستن به اتلتیکو مادرید است. این مدافع فرانسوی پس از دو فصل حضور در لیگ برتر انگلیس به همراه تاتنهام و استون ویلا، قصد بازگشت به لالیگا را دارد.

دیدگاه‌ها