کد خبر : 2058936 | 11 مرداد 1403 ساعت 07:35 | 19.6K بازدید | 8 دیدگاه

گزینه جدید یووه: وینگر آرژانتینی اولویت موتا

یوونتوس مذاکرات را برای جذب نیکو گونزالس، وینگر فیورنتینا، آغاز کرده است.

گزینه جدید یووه: وینگر آرژانتینی اولویت موتا

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس اخیراً علاقه‌اش را به نیکو گونزالس از فیورنتینا نشان داده است. آنها به دنبال تقویت گزینه‌های هجومی خود تحت مربی‌گری تیاگو موتا هستند.

بیانکونری امروز تماس‌های اولیه را با نمایندگان بازیکن برقرار کرده است تا امکان انتقال و هزینه‌های احتمالی را بررسی کنند. گزارش‌ها حاکی از آن است که گونزالس به انتقال به تورین علاقه‌مند است، اما بزرگترین مانع به توافق رسیدن با فیورنتینا است.

2061377

فیورنتینا گونزالس را غیرقابل فروش نمی‌داند، اما تمایل چندان زیادی هم به فروش او ندارد و هرگونه جدایی تنها در صورتی در نظر گرفته می‌شود که پیشنهادی مناسب ارائه شود.

فابریتزیو رومانو، خبرنگار معروف حوزه نقل و انتقالات، نیز با تأیید این خبر اعلام کرده که فیورنتینا مشکلی برای انتقال بازیکنش به یوونتوس ندارد اما در حال حاضر همه چیز به مذاکرات نمایندگان باشگاه‌ها بستگی دارد.

یکی دیگر از مشتریان این بازیکن، آتالانتا است که علاقه زیادی به جذب او نشان داده‌اند اما در این مقطع بعید است که بتوانند جلوتر از یوونتوس، وینگر فیورنتینا را جذب کنند و به نظر می‌رسد اگر گونزالس فیورنتینا را ترک کند، راهی یوونتوس خواهد شد.

دیدگاه‌ها