کد خبر : 2058928 | 11 مرداد 1403 ساعت 07:16 | 8K بازدید | 7 دیدگاه

تمرینات متنوع برای ساختن تیم متفاوت؛

تمام توان تارتار برای ارائه نسخه کارساز (عکس)

تمرینات تیم فوتبال گل‌گهر در زمین شماره چهار مجموعه ورزشی آزادی ادامه دارد.

تمام توان تارتار برای ارائه نسخه کارساز (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، سرمه‌ای پوشان سیرجانی که از لیگ نوزدهم به رقابت‌های لیگ برتر راه پیدا کردند، پس از اینکه اولین سال حضور در بالاترین سطح فوتبال ایران را به سختی و با دشواری در هفته پایانی با حفظ جایگاه خود تمام کردند، از سال دوم تبدیل به یکی از تیم‌های با برنامه و ساختارمند لیگ برتر شدند.
این اتفاق بدون حمایت و وسواس خاص مدیران شرکت گل‌گهر برای عمل به مسئولیت اجتماعی‌ای که در ذهن دارند ممکن نبود و حالا آنها با دنبال کردن مصرانه چشم‌انداز خود به تیم و باشگاهی قابل احترام در فوتبال و ورزش ایران بدل شده‌اند. 

2061350
2061398
2061399

در سال جدید مدیران باشگاه گل‌گهر تصمیم گرفتند پس از تجربه دوران حضور سه ساله امیر قلعه‌نویی و سپس دوران یک ساله مارینوس اوزونیدیس، بار دیگر به یک مربی ایرانی اعتماد کنم و این‌بار آنها مهدی تارتار را انتخاب کردند که فصل گذشته در ملوان توانست در نیمه اول مسابقات عملکرد درخشانی داشته باشد.

مهدی تارتار که چند هفته‌ای می‌شود کار خود را در سیرجان آغاز کرده، سومین اردوی آماده‌سازی سرمه‌ای‌پوشان را در تهران دنبال می‌کند و این روزها به همراه همکارانش تمام تلاش و توان فنی و ذهنی‌شان را به کار گرفته‌اند تا بتوانند گل‌گهری متفاوت با آنچه در سال گذشته شاهد بودیم و منجر به کسب رتبه نازل نهمی شد مهیای حضور در رقابت‌ها کنند.

دیدگاه‌ها