کد خبر : 2058926 | 11 مرداد 1403 ساعت 07:00 | 16.3K بازدید | 5 دیدگاه

سرمربی مغضوب بنزما در تیم پرافتخار آرژانتینی

مارسلو گایاردو قرار است که یک‌بار دیگر هدایت ریورپلاته آرژانتین را برعهده بگیرد.

سرمربی مغضوب بنزما در تیم پرافتخار آرژانتینی

به گزارش "ورزش سه"، گزارش‌های خبری حاکی از آن است که مربی آرژانتینی، مارسلو گایاردو، که قبلاً هدایت تیم الاتحاد جده را برعهده داشت، پس از جدایی ناگهانی از "العمید" در اوایل ماه جاری، به‌زودی به عرصه مربیگری بازخواهد گشت.

الاتحاد اعلام کرده بود که گایاردو پس از یک فصل بدون کسب هیچ عنوانی، از تیم جدا شده است، اما دلیل اصلی این جدایی، تمایل مهاجم فرانسوی، کریم بنزما، به خلاص شدن از شر این سرمربی بود.

چند خبر طی ۴۸ ساعت گذشته تأیید کرده‌اند که گایاردو با مسئولان باشگاه سابق خود، ریورپلاته آرژانتین، برای مذاکره در مورد بازگشت به این تیم دیدار کرده است.

1990918

به گفته خبرنگار ایتالیایی، فابریزو رومانو، که کارشناس نقل‌وانتقالات بازیکنان و مربیان است، گایاردو با بازگشت به تیم ریورپلاته موافقت کرده است.

رومانو در حساب رسمی خود در "ایکس" نوشت: "قرارداد بین دو طرف انجام شده و در حال حاضر اسناد در حال تهیه است تا به‌زودی اعلام رسمی صورت گیرد."

گایاردو در چند ماهی که هدایت تیم اتحاد را بر عهده داشت، به دلیل بحران‌های مدیریتی و ضعف راه‌حل‌ها در تیم، بسیار تحت فشار بود و علی‌رغم عدم دریافت فرصت کافی، از تیم کنار گذاشته شد.

گایاردو قبلاً در دوره اول هدایت تیم ریورپلاته، از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۲، موفق به کسب ۱۴ جام مختلف شد که از جمله آن‌ها دو بار قهرمانی در جام لیبرتادورس بود که یکی از بهترین دوران‌های تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها