کد خبر : 2058924 | 10 مرداد 1403 ساعت 21:39 | 13.9K بازدید | 8 دیدگاه

فوفانا انزو را بخشید: او نژادپرست نیست!

وسلی فوفانا اعلام کرد که انزو فرناندز «نژادپرست نیست» و هرگونه مشکل بین او و این بازیکن حل شده است.

فوفانا انزو را بخشید: او نژادپرست نیست!

به گزارش "ورزش سه"، فرناندز دو هفته پس از انتشار ویدیویی از خود و هم‌تیمی‌های آرژانتینی‌اش که در آن یک سرود نژادپرستانه درباره بازیکنان دورگه فرانسه می‌خواندند، به تور پیش‌فصل چلسی پیوست. فوفانا در شبکه‌های اجتماعی به سرود نژادپرستی در این ویدیو اعتراض کرد اما پس از گفت‌‌وگوهای رو در رو با هافبک آرژانتینی در آتلانتا، پست خود را حذف کرد.

او گفت: «این ساده است. او دوشنبه آمد و ما با مربی صحبت کردیم. ما با هم صحبت کردیم.

2061341

من توضیح دادم چرا از ویدیو خوشم نیامد. او توضیح داد، عذرخواهی کرد زیرا نمی‌خواست هواداران فرانسوی یا کسی را ناراحت کند. او هنگام خواندن آن را نفهمید. او نفهمید. و من به او اعتماد دارم.
زیرا من او را می‌شناسم. من می‌دانم که او نژادپرست نیست. به‌خاطر آن کارش، من کمی ناراحت شدم. اما حالا، تمام شده است. تمام و حل شده است.
ما برای یک باشگاه و لوگو بازی می‌کنیم. با هم تمرین می‌کنیم. حالا من او را می‌فهمم. او من را می‌فهمد. همه خوشحال هستند.»

2061342

فرناندز با گروه کوچکی از بازیکنان، از جمله فوفانا، ریس جیمز و اکسل دیساسی صحبت کرد و سپس از بقیه تیم نیز عذرخواهی کرد. این بازیکن همچنین به یک خیریه ضد نژادپرستی کمک مالی کرده است. اگرچه فوفانا می‌گوید که او به پول اهمیتی نمی‌دهد و می‌خواهد هم‌تیمی‌اش بیشتر آموزش ببیند. او پس از تمرین در کنار فرناندز در جورجیا افزود: «امیدوارم او از این موضوع یاد بگیرد.
من به پول اهمیتی نمی‌دهم. او پول از دست می‌دهد. من نمی‌خواهم انزو پول از دست بدهد. کمک مالی خوب است اما مهم‌ترین چیز این است که کار اشتباه را تکرار نکنیم و همه را آموزش دهیم. انزو یک بازیکن و ستاره بزرگ است. او این را می‌فهمد و من از این بابت خوشحالم.»

دیدگاه‌ها