کد خبر : 2058923 | 11 مرداد 1403 ساعت 06:34 | 13.2K بازدید | 46 دیدگاه

ده روز پرفشار برای رسیدن به سطح اول قاره؛

سپاهان در اردوی ترکیه چطور آماده شباب الاهلی شد

طلایی‌پوشان اصفهانی با برگزاری اردویی ۱۰ روزه در ترکیه مهم‌ترین مرحله آماده‌سازی را پیش از مصاف با نماینده امارات پشت سر گذاشتند.

سپاهان در اردوی ترکیه چطور آماده شباب الاهلی شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان پیش از سفر به ترکیه نیز نزدیک به دو هفته در اصفهان و مجموعه باغ فردوس تمرینات را زیر نظر مورایس آغاز کرده بود، ولی ناقص بودن بازیکنان در دسترس کادر فنی سبب شد تا این بخش از آماده‌سازی تیم خیلی جدی نباشد.

در واقع مورایس بخش عمده کار آماده‌سازی ذهنی، بدنی و تاکتیکی شاگردانش را به اردوی ترکیه موکول کرده بود و در سفری ۱۰ روزه اندیشه‌های خود را برای اینکه تیمش به مرحله مسابقه برسد جمع‌بندی کرده بود. 

2061335

بازیکنان سپاهان در ارتفاعات ارزروم دوره فشرده‌ای را پشت سر گذاشتند که هر روز دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کردند و چهار بازی دوستانه نیز برگزار کردند. 

طلایی‌پوشان اصفهانی در این چهار مسابقه دوستانه به ترتیب با هاتای اسپور، استانبول اسپور، سیوا اسپور و آنتالیا اسپور مسابقه دادند که به دو تساوی و یک پیروزی دست یافتند و یک مسابقه هم نیمه‌تمام ماند. البته سپاهان در بازی چهارم تا دقیقه ۱۹ سه گل به تیم مدعی آنتالیا اسپور زده بود که مورایس به دلیل خشونت بازی ترجیح داد مسابقه را نیمه‌تمام بگذارد و ریسک مصدومیت ستاره‌هایش را به جان نخرد. 

2061336

پس از پشت سر گذاشتن یک دوره تمرینی فشرده بازیکنان سپاهان به ایران بازگشتند و با حضور در ایفمارک تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشتند و بلافاصله عازم اصفهان شدند تا تمرینات را در مرحله جدید از سر بگیرند.

مورایس و بازیکنان سپاهان از روز جمعه بار دیگر به زمین تمرین باز خواهند گشت و آماده دیدار روز ۱۶ مرداد‌ماه می‌شوند که در آن مسابقه عملکرد سپاهان نشان می‌دهد آماده‌سازی طلایی‌پوشان طی یک ماه گذشته چطور رقم خورده است.

دیدگاه‌ها