کد خبر : 2058914 | 11 مرداد 1403 ساعت 05:44 | 26.4K بازدید | 12 دیدگاه

گلر تیم شگفتی‌ساز آماده رقابت با سید و خالد! (عکس)

سینا سعیدی‌فر فرصت ویژه‌ای در لیگ بیست و چهارم به‌دست آورده است.

گلر تیم شگفتی‌ساز آماده رقابت با سید و خالد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سینا سعیدی‌فر بعد از انجام دو بازی در لیگ بیست و دوم، حضور قرضی در تیم شمس آذر آماده رقابت با گلرهای استقلال می‌شود و فصل حساسی را پشت سرخواهد گذاشت.

سعیدی‌فر در آستانه حضور در لیست بزرگسالان قرار دارد و آخرین فصلی است که به‌عنوان سهمیه زیر 23 سال در استقلال حضور خواهد داشت و این شانس بزرگی است که پیش از حضور در لیست بزرگسالان در اختیار او قرار گرفته است که با عملکرد خوب شانس حضور در مسابقات یا حداقل جلب نظر کادرفنی را همراه خود داشته باشد.

2061310

سعیدی‌فر در لیگ بیست و دوم 2 بازی برای استقلال انجام داد و در لیگ بیست و سوم در حالی که ترافیک عجیبی در خط دروازه شمس‌آذر وجود داشت یک بازی هم برای این تیم انجام داد و در مسابقاتی که به میدان رفت عملکرد خوبی داشته است اما هر دو فصل رقبای آماده‌ای را کنار خود داشته است.

او در این فصل به همراه حسینی و خالدآبادی در اسکواد گلری استقلال حضور دارد و در صورتی‌که خالدآبادی در جمع استقلالی‌ها باقی بماند رقابت نزدیکی را با دیگر گلر جوان استقلال تجربه خواهد کرد و اگر خالدآبادی جذب باشگاه دیگری شود باید خود را آماده حضور در ترکیب استقلال در شرایط خاص و دوری حسینی از مسابقات قرار دهد.

او در اردوی ترکیه با جدیت و انگیزه زیادی تمرینات خود را دنبال می‌کند و آماده شروع لیگ بیست و چهارم خواهد بود.

دیدگاه‌ها