کد خبر : 2058906 | 11 مرداد 1403 ساعت 04:50 | 19K بازدید | 21 دیدگاه

نه آماده میزبانی لیگ داخلی است و نه آسیا؛

وضعیت نگران‌کننده و هشداردهنده ورزشگاه تختی!

صحبت‌های مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر ابهامات زیادی را پیرامون وضعیت میزبانی ورزشگاه تختی عیان کرد.

وضعیت نگران‌کننده و هشداردهنده ورزشگاه تختی!

به گزارش "ورزش‌ سه"، به دلیل اینکه بار دیگر روند بهسازی ورزشگاه آغاز شده و قسمت‌های مهمی از این ورزشگاه قدیمی تخریب و در حال بازسازی است، صحبت از میزبانی بازی‌های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه تختی به وجود آمده است. با این حال به نظر می‌رسد ورزشگاه تختی که در قسمت شرقی تهران واقع شده هنوز شرایط میزبانی ندارد و این موضوع از صحبت‌های روشنک مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر قابل تشخیص است. او این موضوع را در رابطه با احتمال میزبانی تختی از استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان اینطور بیان کرده است: «با این شرایط بدون شک ورزشگاه تختی مورد تأیید AFC قرار نمی‌گیرد. امیدوارم یک تصمیم و تدبیر درستی داشته باشیم تا لطمه‌ای نخوریم.»

روشنک همچنین درباره احتمال نرسیدن ورزشگاه تختی برای میزبانی در لیگ برتر و اینکه برنامه بعدی سازمان لیگ و فدراسیون چیست نیز حرف زده و گفته است: «پلن‌هایی داریم، ولی اجازه بدهید یک مقدار بیشتر بررسی کنیم. اگر الان صحبت کنم مسئولیت ایجاد می‌شود. حتماً ما پلن‌های جایگزین داریم، گرچه خود باشگاه‌ها باید یک عزم جدی داشته باشند. باید ببینیم باشگاه‌ها چه تصمیمی می‌گیرند و ما هم در کنار آنها هستیم تا مشکلی پیش نیاید.»

آنچه مسلم است اینکه استقلال و پرسپولیس این روزها در حالی که آماده یک رقابت تمام‌عیار می‌شوند مهم‌ترین موضوع برای ورود به این رقابت را ندارند و باید دید درنهایت وضعیت ورزشگاه تختی چطور می‌شود و باید دید آیا این ورزشگاه قدیمی امکان میزبانی از بازی‌های استقلال و پرسپولیس را پیدا خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها