کد خبر : 2058901 | 10 مرداد 1403 ساعت 20:08 | 112.8K بازدید | 14 دیدگاه

سفر دو غول والیبال دنیا به ایران قطعی شد

دو ستاره والیبال جهان قطعا برای جام باشگاه‌های آسیا به یزد خواهند آمد.

سفر دو غول والیبال دنیا به ایران قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، امروز با مشخص شدن تیم‌های حاضر در جام باشگاه‌های آسیا و حضور ولف داگز ناگویا ژاپن در این تورنمنت، مشخص شد دو ستاره والیبال جهان با این تیم به یزد خواهند آمد.

نیمیر عبدالعزیز قطر پاسور تیم ملی والیبال هلند و همچنین تاین اورنات دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال اسلوونی که کاپیتان‌های والیبال کشورشان نیز هستند و این فصل با این باشگاه ژاپنی قرارداد بسته‌اند، ناگویا ژاپن را در جام باشگاه‌های آسیا همراهی خواهند کرد.

2061289

نیمیر عبدالعزیز سابقه قهرمانی در این تورنمنت را با پیکان تهران در کارنامه خود دارد و کاملا با این مسابقات آشناست و تاین اورنات نیز که چند سالی است در لیگ ژاپن توپ می‌زند یک مهره موثر برای نماینده ژاپن خواهد بود.

بدون شک ناگویا با حضور این دو ستاره مدعی اول قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود، اما نمایندگان ایران نشان داده‌اند جام باشگاه‌های آسیا جامی است که باشگاه‌های ایرانی در آن تخصص دارند هر چند که سال گذشته این قهرمانی به سانتوری سان‌بردز رسید.

فولاد سیرجان ایرانیان و شهداب یزد نمایندگان والیبال ایران در جام باشگاه‌های آسیا خواهند بود و دو تیم تدارک خوبی برای این تورنمنت دیده‌اند. مسابقات شهریور ماه برگزار خواهد شد و دو تیم فینالیست راهی جام باشگاه‌های جهان خواهد شد. فوکاتسو پاسور با تجربه و سابق تیم ملی والیبال ژاپن دیگر بازیکن سرشناس ناگویا ژاپن خواهد بود که از پاناسونیک پنترز جدا و راهی این تیم شده است.

دیدگاه‌ها