کد خبر : 2058892 | 10 مرداد 1403 ساعت 19:34 | 42.8K بازدید | 82 دیدگاه

رضاییان سرپنجه و مثل برق و باد! (عکس)

رامین رضاییان آمادگی بدنی‌اش را در تمرینات و مسابقه دوستانه استقلال به رخ کشید.

رضاییان سرپنجه و مثل برق و باد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان در دیدار دوستانه روز گذشته استقلال با همان استایل همیشگی و سبک منحصر به‌فرد خود در زمین مسابقه حاضر شد و در سمت راست خط دفاعی حضور پیدا کرد و حملاتی را روی دروازه تیم حریف انجام داد.

در صحنه‌ای از مسابقه رضاییان در کورس شدیدی با بازیکن استانبول اسپور قرار داشت و این تصویر توسط رسانه باشگاه استقلال منتشر شد، تصویری که در مسابقات لیگ بیست و چهارم بارها دیده خواهد شد و استقلالی‌ها منتظر نفوذهای رامین رضاییان خواهند بود.

2061258

رضاییان در سبک بازی خود از خصوصیات هجومی قابل توجهی بهره می‌برد و به واسطه همین قابلیت‌ها در سال‌های گذشته عملکرد خوبی داشته و در کارهای هجومی تیم خود عملکرد تاثیرگذاری به نمایش می‌گذارد و استقلالی‌ها هم به این موضوع دل خوش کرده‌اند و نکته امیدوارکننده‌ای که برای آنها وجود دارد آمادگی بدنی نسبتا خوب شرایط جسمانی رامین رضاییان است که با توجه به تمرینات شخصی و البته حضور منظم در تمرینات آبی‌ها به دست آورده است.

رامین فصل آینده با شماره 10 استقلال در سمت راست خط دفاعی این تیم حضور خواهد داشت و توجه خاص استقلالی‌ها و شماره پیراهنی که دارد تصاویر و لحظات جذابی را خلق خواهد کرد.

دیدگاه‌ها