کد خبر : 2058877 | 10 مرداد 1403 ساعت 18:57 | 18.5K بازدید | 19 دیدگاه

پیام خداحافظی ستاره فرانسوی از یوونتوسی‌ها

آدرین رابیو پس از پایان قراردادش با یوونتوس طی پیامی از طرفداران این باشگاه ایتالیایی خداحافظی کرد.

پیام خداحافظی ستاره فرانسوی از یوونتوسی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آدرین رابیو، هافبک یوونتوس، پس از 5 سال حضور در یوونتوس این باشگاه را ترک کرد و پستی صمیمانه در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

رابیو رسماً با پایان قراردادش در یوونتوس در پایان ژوئن از این باشگاه جدا شد و به دوران حضور خود در جمع بیانکونری‌‌ها پایان داد.

این بازیکن 29 ساله پس از رد کردن پیشنهاد تمدید قرارداد دو ساله به ارزش 7.5 میلیون یورو در سال، از یوونتوس جدا شد.

او با انتشار یک پست اینستاگرامی برای طرفداران یوونتوس آرزوی موفقیت داشته و با تمامی طرفداران و اعضای این باشگاه خداحافظی کرد.

2061227

او نوشت: "پس از پنج فصل در یوونتوس، پنج سال در تورین، می‌خواهم خداحافظی کنم و از شما تشکر کنم. همه شما که در کنار من بودید. باشگاه و همه کارکنانش در کنارم بودند. و شما طرفداران، همیشه صمیمی و بسیار مهربان! ممنون برای همه چیز یوونتوس. خداحافظ و موفق باشید."

رابیو مدت‌هاست که آرزوی بازی در لیگ برتر را به سر دارد و به نظر می‌‌رسد که یونایتد شاید مقصد بعدی او باشد.

طبق گزارش رسانه‌های انگلیسی، یونایتد با رابیوت و مادرش که به‌عنوان ایجنت او نیز فعالیت می‌کند، مذاکره کرده است. اگرچه سایر باشگاه‌های مطرح مانند چلسی، لیورپول، نیوکسل یونایتد، استون ویلا و گالاتاسرای هم به این بازیکن ابراز علاقه کرده‌اند، شیاطین سرخ ظاهراً در موقعیت مطلوبی برای جذب او قرار دارند.

یونایتد آماده ارائه دستمزدی در محدوده یورو 9 میلیون یورو در سال است و باید دید آیا رابیو به لیگ برتر نقل مکان می‌کند یا خیر.

دیدگاه‌ها