کد خبر : 2058876 | 10 مرداد 1403 ساعت 18:55 | 21.9K بازدید | 1 دیدگاه

شکست اورنبورگ با یک ایرانی؛

یقه سحرخیزان را گرفتند و بُردند!

اورنبورگ در حضور یکی از دو بازیکن ایرانی خود مقابل خیمکی شکست خورد.

یقه سحرخیزان را گرفتند و بُردند!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته نخست روسیه کاپ در فصل 25-2024 تیم فوتبال اورنبورگ در حالی سعید سحرخیزان را برای نخستین‌بار در ترکیب و خط حمله و محمد قربانی را دور از لیست نفراتش داشت، از ساعت 16:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم خیمکی آرنا مقابل تیم خیمکی قرار گرفت.

سحرخیزان که در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر روسیه در یک مسابقه نیمکت‌نشین بود و در دومین دیدار برابر اخمت گروزنی به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، در بازی امروز پرتلاش و دونده ظاهر شد و دو موقعیت جدی گلزنی هم ساخت که هم‌تیمی‌هایش استفاده نکردند.

این مهاجم جوان در نخستین حضور ثابت خود در ترکیب اورنبورگ به دنبال گلزنی بود که البته بارها با گرفتن پیراهن و یقه او نتوانست کارش را در زمین تیم حریف تمام کند و چندین خطا از بازیکنان خیمکی گرفت.

2061223

یاران سحرخیزان و قربانی که طی دو هفته گذشته لیگ برتر روسیه هیچ شکستی نداشتند و یک پیروزی و یک تساوی به دست آورده بودند، در مسابقه خارج از خانه امروز مقابل تیم خیمکی با دریافت گل در دقیقه 90 با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

سحرخیزان در نخستین بازی اورنبورگ در رقابت‌های روسیه کاپ حضور 61 دقیقه‌ای در زمین داشت و قربانی هم از روی سکوها نظاره‌گر بازی تیمش مقابل خیمکی بود.

دیدگاه‌ها