کد خبر : 2058859 | 11 مرداد 1403 ساعت 02:30 | 37.9K بازدید | 47 دیدگاه

ارگان‌ها مسئول آماده‌سازی ورزشگاه‌های پایتخت

ورزشگاهی نداریم به استقلال و پرسپولیس بدهیم!

میرشاد ماجدی درباره وضعیت آماده‌سازی استادیوم‌های استان تهران برای مسابقات لیگ برتر صحبت کرد.

ورزشگاهی نداریم به استقلال و پرسپولیس بدهیم!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که فصل جدید مسابقات لیگ برتر کمتر از دو هفته دیگر آغاز می‌شود، یکی از نکات مهم و قابل توجه برای علاقه‌مندان فوتبال ایران، شرایط میزبانی سرخابی‌های پایتخت‌نشین است. در واقع پرسپولیس و استقلال در شرایط کنونی نمی‌توانند از ورزشگاه آزادی برای برگزاری مسابقات لیگ برتری خود استفاده کنند و باید به سمت ورزشگاه تختی در شرق تهران بروند. در چنین شرایطی اخباری از ورزشگاه تختی درباره وضعیت متفاوت این استادیوم در قیاس با استادیوم آزادی منتشر می‌شود که موجب تعجب هواداران پرسپولیس و استقلال شده است.

در این بین میرشاد ماجدی به‌عنوان رئیس هیئت فوتبال استان تهران و همچنین عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ایران، در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره وضعیت استادیوم آزادی و استادیوم تختی صحبت کرد و گفت: اماکن ورزشی استان در پوشش هیئت فوتبال نیست و در واقع باید گفت، هیچکدام از آنها در اختیار ما نیستند. اماکن ورزشی اغلب یا در اختیار شهرداری و اداره کل است یا اختیارش به شرکت توسعه و تجهیز واگذار شده است. 

او ادامه داد: با این حال چون می‌خواهیم به تیم‌های تهرانی کمک کنیم، شرایط را مهیا خواهیم کرد. خود من در جلسه‌ای همراه با مجید محمدی، عضو هیئت رئیسه فوتبال تهران، به شهر قدس رفتیم و با شهردار آنجا صحبت کردیم و مجاب شدند برای برگزاری مسابقات لیگ برتر به ما کمک کنند و ورزشگاه این تیم را مهیا کنند.

ماجدی تاکید کرد: هرگونه کمک فکری یا کمک ارتباطی نیاز باشد را ما سعی می‌کنیم انجام دهیم. بیشتر از این هم از دست ما برنمی‌آید.

دیدگاه‌ها