کد خبر : 2058853 | 10 مرداد 1403 ساعت 16:33 | 34.2K بازدید | 82 دیدگاه

شاگردان مندز در آستانه حذف؛

ژاپن ٣-١ آرژانتین: بازگشت سامورایی‌وار به المپیک

تیم ملی والیبال ژاپن موفق شد اولین برد خود در المپیک را کسب کند.

ژاپن ٣-١ آرژانتین: بازگشت سامورایی‌وار به المپیک

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات والیبال المپیک پاریس در بخش مردان و از گروه سوم رقابت‌ها، دو تیم شکست‌خورده در بازی اول، ژاپن و آرژانتین، به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت ژاپنی‌ها توانستند با نتیجه سه بر یک از سد آرژانتین بگذرند.

در این دیدار، شاگردان فیلیپ بلین در تیم ملی والیبال ژاپن، ست‌های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۱۹ پیروز شدند و آرژانتین نیز تنها ست سوم را با نتیجه ۲۵ بر ۱۸ برد.

در این مسابقه، یوجی نیشیدا، قطر پاسور تیم ملی والیبال ژاپن، توانست بیست و یک امتیاز برای تیمش کسب کند و در تیم آرژانتین، فاکوندو کونته نوزده امتیاز به دست آورد.

2061127
2061128

ژاپن با این برد به رتبه دوم گروه خود رسید و آلمان را به رتبه سوم رساند. آرژانتین نیز با شکست دوم خود فقط روی کاغذ شانس صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی را خواهد داشت. آن‌ها در بازی سوم خود ابتدا باید آلمان را در سه ست ببرند و از طرف دیگر منتظر نتیجه بازی کانادا و صربستان باشند تا با نتیجه سه بر دو به سود کانادا تمام شود و بدین گونه راهی یک‌چهارم نهایی شوند.

بازی‌های آخر این گروه روز جمعه برگزار خواهد شد که آلمان به مصاف آرژانتین خواهد رفت و در جدال صدرنشینی، ژاپن رو در روی آمریکا قرار خواهد گرفت.

2061129

دیدگاه‌ها