کد خبر : 2058852 | 10 مرداد 1403 ساعت 16:27 | 98.6K بازدید | 35 دیدگاه

او را دوست دارم و درکش می‌کنم

پپ: ادرسون با این تصمیم قلبم را شکست

ادرسون مورائس دروازه‌بان منچسترسیتی در هفته‌های اخیر در کانون شایعات قرار دارد و پپ به این شایعات واکنش نشان داد.

پپ: ادرسون با این تصمیم قلبم را شکست

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا پس از بازی دوستانه مقابل بارسلونا با TNT Sports درباره احتمال جدایی گلر برزیلی صحبت کرد و گفت: «او یک دروازه‌بان بزرگ است و اگر قرار است که برود، با تمام دردی که در دلم است، او را درک خواهم کرد. تصمیمی نیست که موافق باشم ولی باید پذیرفت.»

آینده او به النصر مرتبط شده بود اما در نهایت بنتو را از اتلتیکو پارانائنسه به خدمت گرفتند. با وجود این، تیم بعدی ادرسون می‌تواند در عربستان باشد. در حال حاضر اطلاعاتی مبنی بر مذاکره او با الاتحاد منتشر شده است، اگرچه آنها به بستن قرارداد با پردراگ رایکوویچ، دروازه‌بان مایورکا، نزدیک هستند.

در هر صورت شایعات پیرامون ادرسون ادامه دارند و پپ می‌خواهد این وضعیت هر چه زودتر حل شود: «من دوست دارم ادرسون در اسرع وقت درباره آینده خود تصمیم بگیرد.»

مشکل اصلی این دروازه‌بان مسائل مالی است که باعث شده توافق حاصل نشود. دو تیم عربستانی علاقه‌مند به او، به همین دلیل سراغ گزینه‌های دیگر رفتند.

در صورت رفتن ادرسون، جایگزین او چه کسی خواهد بود؟ پپ گواردیولا در این مورد واضح است: استفان اورتگا.

این گلر اسپانیایی-آلمانی همیشه در زمان حضور در زمین در سطح بالایی ظاهر شده است و نشان می‌دهد که می‌تواند انتظارات را در یک باشگاه بزرگ برآورده کند.

در پایان مصاحبه پپ تصمیم گرفت برای ادرسون پیامی محبت‌آمیز نیز بفرستد: «در نهایت امیدوارم که او در کنار ما بماند. ادرسون فردی است که من دوستش دارم. بله، واقعا او را دوست دارم.»

دیدگاه‌ها