کد خبر : 2058849 | 10 مرداد 1403 ساعت 16:17 | 26.4K بازدید | 34 دیدگاه

ثابت می‌کنم در حد بارسا هستم

باورم نمی‌شد برای بارسلونا گل زده‌ام!

پائو ویکتور یکی از ستاره‌های بزرگ بازی دوستانه مقابل منچسترسیتی بود و نشان داد چرا بارسا او را از خیرونا خرید.

باورم نمی‌شد برای بارسلونا گل زده‌ام!

به گزارش "ورزش سه"، پس از انتقال قرضی خوبش در تیم دوم بارسا، باشگاه قراردادش را دائمی کرد و او به تیم اول نیز راه یافته است. بامداد امروز این مهاجم پس از استفاده از پاس خوب کاسادو، اولین گل بازی برابر سیتی را به ثمر رساند و سپس روی گل دوم نیز نقش داشت.

پائو ویکتور پس از عملکرد خوبش گفت، هر روز تلاش می‌کند تا نشان دهد که می‌تواند فصل بعد مهره ای ارزشمند برای تیم اول بارسلونا باشد.

ویکتور گفت: «من هر روز کار می‌کنم تا نشان دهم که می‌توانم اینجا باشم و در سطح بارسلونا هستم. من می‌توانم و به خودم اعتماد دارم. البته این به من بستگی ندارد و نظر مربی و باشگاه مهم است. از اعتمادی که هانسی فلیک به من کرده نیز بسیار خوشحالم.»

ویکتور ادامه داد: «از اولین لحظه‌ای که باشگاه به من گفت که قصد دائمی کردن قراردادم را دارد، تنها فکرم درخشش برای بارسا بود. اینجا بهترین جایی است که می‌توانم رشد کنم. تیمی بهتر از بارسلونا وجود ندارد. گلزنی؟ باورم نمی‌شد و لحظه‌ای است که تمام عمرم به یاد خواهم داشت. امیدوارم به همین منوال ادامه دهم و به هر نحوی که لازم است به تیم کمک کنم، امیدوارم این فصل هیجان انگیزی برای ما باشد.»

دیدگاه‌ها