کد خبر : 2058840 | 10 مرداد 1403 ساعت 15:42 | 21.7K بازدید | 15 دیدگاه

لیائو: به پولیشیچ گفتم بیا آن‌ها را بکُشیم!

رافائل لیائو، مهاجم میلان، کریستین پولیشیچ را فوتبالیست بااستعدادی می‌داند که از نظر او در پست شماره 10 عملکرد مناسبی دارد.

لیائو: به پولیشیچ گفتم بیا آن‌ها را بکُشیم!

به گزارش "ورزش سه"، کریستین پولیشیچ فصل درخشانی را سپری نکرده اما از نظر رافائل لیائو این بازیکن آمریکایی استعداد بسیار زیادی دارد.

پولیشیچ که دوره موفقی را در چلسی سپری نکرد، در میلان با هدایت استفانو پیولی تا اواسط فصل مدعی قهرمانی به شمار می‌رفتند که در نهایت رقابت را به اینتر واگذار کردند. او در کوپا آمه‌ریکا هم دستاوردی نداشت و زود همراه تیم تحت هدایت گرگ برهالتر از دور مسابقات کنار رفت.

رافائل لیائو در مصاحبه‌ای با ای‌اِس‌پی‌‌اِن درباره هم‌تیمی خود کریستین پولیشیچ صحبت کرد و گفت: "من ویژگی‌های پولیشیچ را به خوبی می‌دانستم. او در چلسی زیاد بازی نمی‌کرد. من اصلاً تعجب نکردم، او کیفیت فوق العاده‌ای دارد. وقتی به میلان رسید، برایش پیام فرستادم و نوشتم: برادر، بیا آن‌ها را بکُشیم! ما واقعاً به فردی مثل او نیاز داشتیم که کار متفاوتی را در زمین انجام دهیم."

او با اشاره به رقابت قهرمانی در سری A گفت: "روند قهرمانی در لیگ بسیار پیچیده است، مدافعان حریف بازیکنان قدرتمندی هستند و ما به بازیکن متفاوتی نیاز داشتیم، فردی باکیفیت و سرعت و فکر می‌کنم پولیشیچ به خوبی در تیم ما جا افتاده است."

2061099

او درباره دوستی خودش با این بازیکن آمریکایی گفت: "از اینکه او را به عنوان هم تیمی دارم بسیار خوشحالم، او بازیکنی است که می‌تواند در یک ثانیه بازی را تغییر دهد. من از او راضی هستم و شاید در فصلی که قرار است شروع شود، بهتر هم شود."

او در پاسخ به این سوال که ترجیح می‌دهد از پولیشیچ در کدام پست استفاده کند، گفت: "من مربی نیستم، اما وقتی کریستین به عنوان شماره 10 بازی می‌کند، به نظرم خیلی خوب است. فکر می‌کنم او در این پست می‌تواند بسیار خطرناک باشد، اما در کل هم به عنوان هافبک تهاجمی و هم در سمت راست عملکرد بسیار خوبی دارد. به عنوان یک شماره 10، او به من چند پاس گل می‌داد، ما می‌توانستیم سریع بازی کنیم، او می‌تواند کارهای زیادی انجام دهد."

دیدگاه‌ها