کد خبر : 2058829 | 10 مرداد 1403 ساعت 14:52 | 73.2K بازدید | 61 دیدگاه

کانسلو با بند خرید اجباری

توافق حاصل شد: بازگشت ستاره سیتی به بارسا

طبق ادعای اسپورت، منچسترسیتی و بارسلونا به توافق اولیه برای انتقال ژوائو کانسلو رسیده‌اند.

توافق حاصل شد: بازگشت ستاره سیتی به بارسا

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو کانسلو حالا به بارسا نزدیک‌تر از همیشه است. باشگاه کاتالان و منچسترسیتی که بامداد امروز در آمریکا در یک بازی دوستانه به مصاف هم رفتند، بر سر توافق جدید روی انتقال کانسلو به مواضع یکدیگر نزدیک شدند.

اسپورت نوشته است که بارسا یک پیشنهاد قرضی جدید با گزینه خرید اجباری در ژوئن 2025 ارائه کرده و آنها در حال حاضر به توافق اولیه رسیده‌اند. مدافع کناری پرتغالی تلاش زیادی انجام داده تا بتواند به بارسا بازگردد و دستمزد او پلکانی طی 4 سال افزایش خواهد یافت. او برای فصل بعد دستمزدش را کاهش می‌دهد.

طبق این گزارش، بارسا به سیتی 7 میلیون یورو این تابستان پرداخت می‌کند و برای بند خرید اجباری نیز 20 میلیون یوروی دیگر در تابستان آینده خواهد داد. این در حالی است که منچسترسیتی روی انتقال 25 میلیون یورویی قطعی در همین تابستان اصرار داشت.

2051566

سیتی در ماه‌های اخیر پیشنهادهای بسیار مهمی از عربستان برای این بازیکن دریافت کرده بود اما بازیکن پرتغالی در این مقطع از دوران حرفه‌ای خود حاضر به رفتن به این کشور آسیایی نیست. تعهد او به بارسا کامل است، زیرا او فصل گذشته جایگاه خوبی در بارسا داشت.

درست است که کانسلو در طول فصل عملکرد نامنظمی داشت اما مدیریت ورزشی معتقد است که او یکی از بهترین‌های دنیا در پست دفاع راست است و این بهترین فرصت برای جذب او خواهد بود.

دیدگاه‌ها