کد خبر : 2058818 | 10 مرداد 1403 ساعت 14:16 | 20.3K بازدید | 25 دیدگاه

امارات بدون بازی دوستانه به مصاف ایران می‌رود

روزنامه امارات الیوم، برنامه آماده‌سازی تیم ملی این کشور برای بازی با ایران را اعلام کرد.

امارات بدون بازی دوستانه به مصاف ایران می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026، از یک ماه دیگر آغاز می‌شود و تیم ملی ایران ابتدا با قرقیزستان روبرو می‌شود و سپس باید در دبی به مصاف تیم ملی امارات برود. حالا خبر رسیده که سرمربی اماراتی‌ها قصد ندارد تا پیش از جدال با این، بازی دوستانه‌ای را برگزار کند.

روزنامه "الإمارات اليوم" در شماره امروز خود خبر داد که کادر فنی تیم ملی فوتبال امارات به رهبری پائولو بنتو، تصمیم گرفته است که هیچ بازی دوستانه‌ای برگزار نکند و تنها بازیکنان در مسابقات لیگ حرفه‌ای ادنوک و جام بانک ابوظبی اسلامی با تیم‌های خود بازی کنند. این تصمیم پیش از دو دیدار حساس مقابل قطر و ایران در پانزدهم و بیستم شهریور اتخاذ شده است. این دو بازی در چارچوب دور نخست و دوم مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 برگزار خواهد شد.

هفته اول جام بانک ابوظبی اسلامی از 17 آگوست (27 مرداد) آغاز می‌شود و لیگ حرفه‌ای ادنوک نیز از 23 آگوست (دوم شهریور) شروع خواهد شد.

بر اساس برنامه‌ای که کادر فنی تیم ملی امارات به رهبری پائولو بنتو تهیه کرده است، تیم ملی این کشور اولین اردو خود را در پایان آگوست (دهم شهریور)، یعنی پس از پایان دور دوم لیگ که در 30 همین ماه برگزار می‌شود، آغاز خواهد کرد. این اردو در ابوظبی و به صورت کوتاه برگزار می‌شود و به منظور آماده‌سازی برای بازی اول مقابل قطر خواهد بود.

تیم سپس به دوحه سفر خواهد کرد تا این دیدار را برگزار کند و پس از آن به ابوظبی بازمی‌گردد تا برای دیدار مقابل ایران در دور دوم آماده شود. تیم ملی امارات دو روز پیش از دیدار با ایران به العین سفر خواهد کرد تا در استادیوم هزاع بن زاید تمرین کند و برای این بازی آماده شود.

دیدگاه‌ها